låt till min älskling
Hejsan!
jag skulle vilja hitta en låt som kan förklara hur mycke min fästman betyder för mig :)
Jag ska nämligen fria i början på mars så jag vill ha nått som kan få honom att förstå utan att jag behöver säga så mycke.
behöver nått om typ:
att jag älskar honom
och att han betyder mycke för mig
tacksamhet
ömhet
två av fyra duger också :) haha
hoppas ni kan hjälpa mig för jag har kört fast…
Kram /s
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Svårt att rekommendera något utan att veta ett dyft om din musiksmak, men här är en av mina favoriter, The Cure's Love Song.
Fast det får mig att låta som Magdalena Ribbing måste jag fråga - ska du fria till din fästman? Om han är din fästman måste ju någon av er ha friat till den andra redan? Det är ju så man blir förlovad… 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Toppenlåter båda två! :)
haha, jag förstår hur du tänker LenaR :P men nej. vi har inte friat än för vi förlovade oss mer som ett löfte att inte lämna den andra i sticket eller hur man ska förklara de :P
men nu vill jag ta klivet och fria på riktigt för jag älskar honom och vill inget hellre än att vara med honom för alltid :)
Tack för tipsen om låtarna :) dom e bra båda två!

Nu gillar jag ju inte sånt men.. Shania Twain "still the one" och "from this moment" sjöng en kusin på min andra kusins bröllop, kan tänka mig att de passar bra om man lyssnar på texten :)
Vet inte om du redan friat, men lycka till! :)
#2 det är ju inte ovanligt nu att man är förlovad utan att någonsin ens ha äktenskap i åtanke.
Sonja Aldén - Du är allt
//F