Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 567 ggr
Anna
0

Er festivalsommar

Blir det några festivaler för er i sommar? Vilka? Vilka band ska ni se?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Själv blir det Putte I Parken för min del! Karlskoga med andra ord. Åker dit för att se Paramore för tredje gången, men ser även fram emot att se Pendulum igen. Har även VIP-biljett och backstagepass till årets PIP så jag ser fram emot att förhoppningsvis springa på lite band behind the scenes så att säga… Glad

Utöver det blir det även Foo Fighters (med Biffy Clyro och Band of horses) i juni i Stockholm, ingen festival, men ska bli grymt kul!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[mysvensk]
0

Metaltown! Så bland annat system of a down <3

Jenahbella
0

här blir de metaltown, och där e de mest system of a down och avenged sevenfold som lockar! sen är de e ju massa andra bra band! 

funderar på att se foo fighters men men inte beställt biljetter än!

EbbaB
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För mig blir det Where the action is i Göteborg! Där är det Coldplay, Glasvegas och Brandon Flowers som jag är mest intresserade av, men kommer givetvis checka in de andra banden och artisterna som spelar, som t.ex Bright Eyes, Daniel Adams-Ray, Poalo Nutini och Royal Republic ;)

Clariiz
0

Peace and love - All Time Low och Jimmy Eat World (tänkte även kolla på 30 seconds to mars, kings of leon och Oskar Linnros när jag ändå är där)
Putte i parken - Paramore (Ke$ha också när jag ändå är där.)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

bea28
0

Peace & Love var jag på förra året. Fantastisk stämning och underbar musik - men lite för stort för min del. Och i år är det även lite för dyrt, så skippar P&L

Funderar istället på Putte i Parken eller Emmaboda.

På Emmaboda skulle jag väldigt gärna vilja se Vitalic och The Bloody Beetrots eftersom att jag är ett stort fan av techno-house och så älskar jag att dansa till sån musik. 945 kr för 4 dagar inkl. camping är också ett hyfsat humant pris ;)

På PIP är det Håkan Hellström, Den Svenska Björnstammen, The Ark, Veronica Maggio och Pendulum som lockar. Men jag vet inte om jag har råd att lägga ut 500 kr extra på biljetten.. :(

[SarasB]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

enda för mig blir väll kiruna festivalen, eric saade, septemper, petter, daniel adams-ray och några kiruna band… inget lyckat utbud om du frågar mig!!

[Koppsal]
0

Jag ska nog endast på sonisphere, just för att slipknot kommer dit. (<3). Men sen så kommer ju in flames, mustasch och DBA dit :)