Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 802 ggr
alisea
0

Pinsamt :O

Jag är tolv år och har aldrig sjungt för någon med min riktiga röst för någon. Utan jag har bara larvat mig eller varit mycket tyst. Visst, det låter kanske mycket konstigt för er..

Men jag gillar iaf att sjunga. Igår innan jag skulle sova så sjöng jag ganska högt, jag var på våningen längst ner och pappa var högst upp (tre våningar)

Jag trodde inte han hörde, men efter ett tag så kom han ner och sa:

"man hör dig ända upp"

Detta är sååå pinsamt.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. GråterFörvånad

Jenahbella
0

inget konstigt alls, tog väldigt lång tid för mig med innan jag började våga sjunga inför andra, oftast så var de som för dig att ja bara larvade mig eller sjöng väldigt tyst så ingen annan skulle höra, men sen insåg ja att de bara är att sjunga på :) ens kompisar och familj får väl helt enkelt stå ut :) hehe 

tyckte din pappa att de va dåligt att du sjöng?
ja tycker du ska sjunga på så mycket du vill och vare sig din pappa eller nån annan tycker de är bra eller dåligt så tycker ja de borde respektera om du vill sjunga lite lixom :)

alisea
0

Åh, tack för att du orkade svara.

"tyckte din pappa att de va dåligt att du sjöng?"

Ne, jag vet inte. den här veckan är jag hos mamma.. så han hann inte säga något mer till mig än "det hörs ända upp"

CharlieSvensson
0

Forsätt bara att sjunga! Du ska inte låta någon trycka ner dig.
Jag är sångare och jag anser inte att jag sjunger bra utan jag gör det bara för att det är förbaskat kul!

Kämpa på och sjung så mycket du bara orkar!

/ C.

<<<<MUSIKER MED ADHD>>>>

"Why do we always expect home to stay the same? Nothing else does..."

http://attentionwithmusic.blogg.se/

[Samsonmaster14]
0

Hahaha jag har samma problem! Kan sjunga men vågar inte göra det inför sndra.