vad tycker ni ?
Tänkte höra vad ni tycker om min röst ?
Dom lite högra tonerna i refrängen gick inte så bra för jag är lite förkyld tyvärr :(
Jag undrar vilken sorts kritik du vill ha..?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bra och dålig det är vilket som, typ vad jag kanskebehöver jobba med och vad som kanskeär bra och sådant.
Aight. Jag tror att din röst har potential, den har egentligen en trevlig klang, men jag tror också att du behöver öva en hel del. Youtubevideon är lite som att höra någon granne sjunga i duschen. ^^ Du skriver ju själv att du inte lyckas träffa de höga tonerna.. Lite mycket berg-och-dalbana där du glider mellan de olika tonerna, jag vet inte om det är medvetet?
nja inte medvetet, har försökt gå efter hur låten går lite :D
Du är jätte duktig och i verserna hörs det att du har bra teknik. Inge är perfekt på tonerna, alla sjunger surt ibland. Om man hela tiden ska träva efter att sjunga som en autotunad sångerska på radion spänner man sig antagligen. Jag tycker inte att det alls var ett problem med sura toner, du det låter jätte bra och jag menar det! (Obs jag brukar vara stenhård när jag kritiserar någon).
I refrängen börjar du spänna dig, men det är ju där du ska sjunga ut ordentligt! Gör inte det. Använd samma teknik som i versen, andas ner i magen (utandning först innan du andas in, om du har svårt att hitta maggropen) luften ska strömma fritt ut ur struphuvudet, inget tryck. Och det viktigaste, ha kul! Tyck det är kul för det är kul att sjunga, det finns inget roligare, du är duktig och du har potential att bli grym. 
Tack så jätte mycket !
Det var kul att höra, ska försöka bättra mig med detdär spända :)

Tycker du är jätteduktig! :D
Tack :)