Rammstein!!
Bästa låten med Rammstein är..? ^^
Kan inte avgöra själv. Älskar alla! Fast.. Sonne har jag fastnat för extra mycket.. 

lyssnar inte på dom x')

Reise Reise, Du reist so gut och Amerika är bra
# 2 helt klart bra! :D Av dom tre är nog Du riechts so gut min favvo. ^^

måste säga att Der Meister och Mein herz brennt är riktigt bra.. skulle nog inte säga att jag har nån speciell bästalåt men dom är helt klart två av favoriterna..
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
# 4 det är svårt att välja, eller hur? ^^ Dom flesta rtister har man någon låt man älskar extremt mycket, men med Rammstein är det svårt att säga.. ^^

iomed att det mesta är så grymt bra så blir det svårt att välja ut nån speciell.. har du sett dom live då?
H9/V9 Årsta AIK
# 6 nej det har jag inte.. Har du?

2 ggr, förra turnen dom var ute på.. såg dom i globen och dom var så grymma att jag beställde biljett, åkte ner till göteborg och såg dom där med :D
Funderade sen på att åka ner till tyskland och kolla på dom en tredje gång men jag hade inte råd.. ett tips: SE DOM! absolut den grymmaste scenshowen som finns! får rysningar bara jag tänker på det
H9/V9 Årsta AIK
# 8 det förvånar mig inte! Nån dag måste man se dom ju. ^^ Sen vill jag se Disturbed live också nån dag. ^^

Mein herz brennt, men bara för att jag har sett en karl strippa till den :D I övrigt lyssnar jag inte på dem så mycket.
# 10 kan man strippa till Mein herz brennt? X) ja.. kanske det.

Mein hertz brent, Mutter, Rosenrot, Te quiero puta, Mann gegen mann etc etc etc..
Vore ju en dröm att få se dom alltså <3 Nån som vill skänka pengar?
Och den som gillar rammstein har väl inte missat Oomph & Tanswut?
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

jo, dom har jag missat, berätta mer!
H9/V9 Årsta AIK

// Emma, aka Althea
lyssnar inte på dom XD

#14 njae.. sådär va
rammstein är bättre
H9/V9 Årsta AIK
Amerika tycker jag nog. Lyssnar inte så mkt på dom ^^
# 17 America är helt okej. ^^ det är en lite smålustig låt, som Te quiero puta. ^^ inte riktigt lika hårda som dom andra låtarna med Rammstein, tycker jag. ^^

jag har sjukt svårt att bestämma mig om amerika är bra eller inte..
å ena sidan är det en hyfsat bra låt
å andra sidan är refrängen stulen rakt av vilket kanske inte gör låten i sig sämre men jag kan liksom inte låta bli att tänka på det varje gång jag hör låten
knepigt
H9/V9 Årsta AIK
# 19 refrengen stulen? hm.. det visste jag inte. från vilken låt då?
Dom är ju bra som fa´n..Det är ett coolt tyskt band..

vet inte vilka som gjort originalet.. men både the sounds (living in america) och rammstein (amerika) har tagit från den
H9/V9 Årsta AIK
# 22 är det inte en svensk grupp som gjort "Living in America" ? kan inte komma på vad dom heter.. är det "The sound"??
Jo the sounds har "living in america"
# 22 du kan väl inte på allvar mena att Rammstein skulle ha kopierat The sounds?? XD haha. kan jag aldrgi tro. 

keine lust

nej, inte direkt, både the sounds (dom svenska) "living in america" och rammsteins "Amerika" är covers
H9/V9 Årsta AIK

#27 På?
// Emma, aka Althea

Allra bästa låtarna är Adios, Das Alte leid och Schtiel.. men jag älskar alla, det finns inte EN enda låt de har gjort som är kass!

#28 läs lite högre upp i tråden så förstår du..
#29 jag håller inte riktigt med dig, stirb nicht vor mir är faktiskt riktigt usel, men det är också den enda dåliga låten dom har gjort på 5 studioalbum:P
H9/V9 Årsta AIK

Hilf Mir , Rosenrot, Sonne med mera :D

Engel och sonne !
Jag tycker att Du hast med dom är bäst :D
/ Sara & Casper

#30 nej Stirb Nicht Vor Mir är asbra :)
haha någon som sett videon Man gegen man? hahaha så snuskig :D

#35 jajemen! videon är ju underbar! hörde i en intervju att dom hade rätt mycke problem att få alla kroppsbyggarna att ställa upp på att göra den efter att dom talat om vad den skulle handla om ^^
H9/V9 Årsta AIK
#36 hahaha ja det förstår jag faktiskt :D

hehe det bästa va nästan att dom inte berättade för dom vad videon gick ut på förrän typ en kvart innan inspelningen skulle börja :P
H9/V9 Årsta AIK
hahahhaha fan va kul :D stackrarna ;D

Keine Lust-videon då. <3

min favoritvideo är utan tvekan du riechst so gut (den andra, inte den flummiga med närbilder på hundar och blommor)
H9/V9 Årsta AIK

Jag är nog lite äldre än er och jag gillar rammstein.Den låt som jag fick upp ögonen för var Du hast ,sen var jag helsåld.Min sambo som är 12 år äldre än mig, nästan svimmade när jag hade ACDC i min stereo.Jag sa att han fick lyssna på kalle hjularbo så lyssnar jag min rock…
Än har han inte hört Rammstein!Jag tror att han får en hjärtattack om jag drar igång musiken utan hörlurar 

dra igång rammstein hemma och ta med kameran så vi får se hans reaktioner!
H9/V9 Årsta AIK

"43

Den kan nog min sambo lyssna på!!

haha bra där!
H9/V9 Årsta AIK

Eifersucht är den bästa :) Den fastnar så lätt i huvudet :'D

Sonne, Mutter och Spieluhr är deras toppalster men allt herr Lindeman och co pysslar med blir fantastiskt bra !
Rosenrot.

Mmm, det bästa är bra. Har ni hört "Helden" med Apocalyptica?

Det mesta menar jag. 

Klart man har hört Helden, grymt skön Bowiecover. var skeptisk innan skivan kom ut men den blev ju bra!
H9/V9 Årsta AIK
Links 2, 3, 4 Älskar jag! :D Den är ju super! :D
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

den är ännu bättre live kan jag upplysa om :P
H9/V9 Årsta AIK
#55 Antar att det var miitt inlägg du komenterade?
Om det var det; Jag vet! ;) Har sett dem i alla fall två gånger. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Min favorit är Feuer Freir.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Min favorit med Rammstein är "Sonne" den är riktigt bra ;)
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Denna tyker jag är klat bäst Feuer Freir.
Feuer Freir! :)
#25 Hon sa ju inte att Rammstein har kopierat The sounds, utan att båda låtarna är covers på en annan låt av något annat band, varken R eller TS.
För tillfället är nog America min favorit.

Rammstein håller på med inspelningen av en ny skiva! i mitten av mars (dvs nu) beräknade de vara klara med själva inspelningen, så nu är det mixning och lite sånt tjafs kvar innan det kommer nytt! 
H9/V9 Årsta AIK

Låten Amerika gillar jag.

Min favorit med Rammstein är "Feuer Frei"
//Mattias - Nowakfoto.se
Sajtvärd för Motorcykel iFokus
Medarbetare på Engelskt fullblod iFokus

De har gjort så många bra låtar! Svårt att välja en favorit.

Taget från rammstein.com:
Nach vier Jahren Studio-Abstinenz erscheint am 18.09. die erste Single des neuen Albums! PUSSY! Von einer gigantischen Welle Testosteron getragen, ziehen Rammstein blank und präsentieren, was den Mann zum Tier macht
för er som inte läser tyska: Nya singeln "Pussy" kommer den 18 sept!
H9/V9 Årsta AIK

Det är otroligt svårt att bara välja en låt som favorit - det finns ju så många som är bra! Men nog finns det några som utmärker sig lite extra… Till exempel Mein Herz Brennt, Sonne, Ich Tu Dir Weh, Stein um Stein och Morgenstern. Det blev rätt många det där. :P
Keine Lust, Rosenrot & Mutter är nog mina favoriter.. Svårt val men de tre tror jag.
Not your mom, not your milk.
Spielurh är en av mina favoriter.Men jag gillar typ allt. Den enda låt jag inte gilllar är typ seaman.
Fick äntligen se dem live i sommras. Därefter gick jag stolt til lteater träningen och sade: "Jag har blvit sagad av rammstein!!!!". Med tanke vid skumkanonen de målat rätt obskurt. Underbart.
Sedan får man inte missa Megaherz heller dom e goa ^^
Tycker dom har en j*vla massa bra låtar men om man ska prata Live så tycker jag dom gör Morgenstern väldigt bra ! speciellt på Völkerball ! 
Titta gärna in på:
Felix Häljeskogs foton - Dayviews
Felix Häljeskog - 500px
Spieluhr och Stein um Stein!
Helt klart ich will (älskar musikvideon och texten och hela låten) och Engel ( också skitt bra text underbar låt)