Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 875 ggr
Jennifer
0

Pinsammast i skivsamlingen?

Har ni någon skiva i samlingen som ni verkligen skäms över att ni köpt och som egentligen borde ligga i papperskorgen hellre än stå i hyllan?

Min mest pinsamma skiva måste nog vara "Magic Affair - Omen". Helt förfärlig skiva (som visserligen kanske var bra på sin tid och är förklaringen på varför jag köpte den). Ryser bara vid tanken..

Maja
0

"Det bästa från Idol 2004" och "Popstars" (det där som gick på Kanal5, innan Idol kom).. Inte riktigt min grej det där, men å andra sidan så fick jag dessa i julklapp resp. födelsedagspresent.. ;P

Sehvrin
1

Min mest pinsamma skiva var Smurfhits 1 ^^' fast jag tror att jag lyckades ge bort den till slut… (har för mig att det var den allra första skivan jag köpte själv)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Alex
0

Har faktiskt aldrig köpt några skivor jag skäms över, bara fått i present..;) Fast det var några år sen senaste om man säger så.. Brukade få ett gäng av min morbror när han hade vart utomlands och köpt dem billigt, och det var såna som Britney Spears, BSB, Westlife.. På den tiden de var nya. Och kan inte påstå att de var några favoriter då heller. ;P Men jag tror faktiskt jag har kvar skivorna i mitt rum. ^^ Haha

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

alimina
0

det pinsammaste jag har är alla fame factory skivor från jag var liten .. tror jag har typ fem stycken .. :S

Platypus
0

Ja, de åste nog vara Christian Forss…..

johan
0

Jag får nog säga Onkel Konkel tror jag…

Mvh // Johan

Cydonia
0

Hm, det är nog Dan Laurin på blockflöjt. Fick den av pappa för några år sen när jag fortfarande spelade blockflöjt. >.<

elin
0

Dr bombay, smurf hits, hits for kids, eva o adam skiva , *muttrar*

/Elin

lisette
0

#6 onkel kånkel? neeej det ska du ju inte skämmas över… ;)

sitter o funderar, tror itne jag har ngn skiva jag skäms över. smurfhits skivorna har jag skänkt bort för läängsesen (hur kunde man ens köpa skitet?).

vill faktiskt ha idolskivan från i år. :D

bubbelbubbel
0

*viskar* min kompis pappa är onkels låtskrivare…*fnissar*

[jenkass]
0

Min måste vara Pökhus - oj oj oj… guuud vilken fadäs

Madde
0

Jag äger en skiva med Limahl. Generad Never ending story.

Kan det blir mer pinsamt. =) hihi

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

domiino
0

britney spears första album och arvingarna-pamela

Digitalis
0

#12 Det är bra ju! :D

Jag skäms inte över något, för de skivor jag inte står för har jag fått, som t.ex. Daddy DJ - Let your body talk och robyn is here. Och Power Winterparty 2002! Mest pinsamt är nog E-type - Last man standing, fast den också var en present.

//frida

Mariabullen
0

1 eller 2 tidiga Carolor ligger där nog i förrådet……Generad

Kaj
0

Jag skäms inte över någonting. Vissa plattor är väl inte av det bästa men de har ändå en plats i mitt hjärta.

Jag har aldrig slängt eller sålt något jag köpt. Varje album har sin egen historia och jag kan ibland sitta med en skiva framför mig och exakt komma ihåg vad som hände då jag inhandlade dennaskiva. Alla skivor har som sagt en del av min historia i sig varför de alla är viktiga för mig. Flera av mina kompisar sålde av skivor i sin ungdom men ångar sig nu djupt

Aelsklinn
0

Haha, min pinsammaste är nog en skiva med Aaron Carter, som jag fick i present när jag fykkde 11 år. Jag hade önskat mig den! Min vänner mobbar mig numera för den skivan :P

Jennifer
0

#17 Var det inte han som var lillebror till Nick Carter i BSB? Ojojoj han hade jag nästan lyckats förtränga ur minnet innan du just påminde mig *ler*

Flisa
0

skivor? jag har mitt liv i en liten platt låda, även kallad ipod nano ;)

Murre_Uddiz
0

Shakira *uäk* köpte för mina EGNA pengar när jag var en liten fjutt (många år sen) *gråt* ^^
Westlife- vad behöver man säga ? ;)
M m :'(

elinn
0

Pinsamaste skivan måste nog vara en med Arvingarna. Den har fått stå kvar enbart för att den är signerad. Hade det inte varit för det så hade den nog rykt för länge sen.

Flisa
0

20# *rysa* borde finnas straff för det där…. :P

Linjerat
0

Helt klart "Smurfhits","Hits For Kids" och "Det Bästa Ifrån 70-talet"! Generad

Murre_Uddiz
0

#22 elr hur?? xD

Cevir
0

Tror det är Smurfhits 1 faktsikt. Men dom är rätt coola :P

/ Sara & Casper

lucithecat
0

min mest pinsamma är nog Jeremy Jackson *skäms* tyckte den var sååå bra när jag fick den för 711 år sen!!  Fot i munnnen nu är den inte spelad på vääääääligt länge…för de som inte känner till jeremy jackson så är det han som spelade son till david hasselhof i baywatch

[___THEFINAL]
0

Hit's for Kids! o.o

Loa-bg
0

#2 haha, jag tänkte skriva det också!

Diana61
0

Leo Sayer - Jag köpte den av den anledningen att jag skulle lära mig "When I need You" för att sedan sjunga den på en fest.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

lisette
0

#10 *garv* vilket CV han har.. ;)

Linda
0

Ha ha #0 håller med om, den köptes för över 10år sedan vet knappt om jag har den kvar..

Flisa
0

24# haha.

MyDarkestHour
0

haha Darin! Dagen efter tålde ja inte musiken mer. Man får ju skavsår i öronen när man hör han! >_<

[Theriss]
0

Jag har gjort mig av med de pinsamma skivorna jag hade (2 BSB, 1 Boyzone. Kan inte fatta att jag köpte dem *ryser*). Fast kanske är 1 GES kvar i garderoben nånstans… Fundersam Hemska tanke.

Foolproof
0

åh gud, alla mina westlife, melodifestivalen 2002 eller när fan det var :S, Brintey! XD, jag var också fjortis en gång i tiden -.-

höhö ja det var den nakna sanningen det..

Sussi
0

Bör nog vara Ronny och Ragge :)

Har en bränd cd med utvalda sånger av dem som blev döpt av han som brände den till Sussis sheridan mix *asgarv* Skyller på att jag var en fjortis ;)

Emelie-G
0

Brandsta City Släckers Oskyldig

Cevir
0

#36 haha, jag tror jag också har en Ronny och Ragge skiva nån stans i gömmerna hemma ;)

/ Sara & Casper