Ditt/Dina favoritband?
Vilket/vilka är de absolut bästa banden tycker du?
Mitt hjärta slår för Kent. Sedan så Nirvana, The Beatles, Oasis & Red hot chili peppers. Det är väl de största favoriterna, de som jag inte klarar mig utan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ojoj
Lynyrd Skynyrd , Whitesnake , Ac/Dc o.s.v det finns så många suveräna band här i världen…

Mina måste vara My chemical romance, Good charlotte och Three days grace! :D
Angra, Symphony X, Impellitteri, Helloween, Rhapsody, Stratovarius, Versailles, Sonata Arctica, Hammerfall..
får man bara välja ett så blir det Angra 

Det är väldigt svårt att välja ett favoritband. Men, genom alla år och alla mina faser, så har något så oväntat som Europe hängt med.
Red Hot Chili Peppers, Queen, Nirvana, U2 och Flogging Molly =3 Ska förövrigt se FM nu på Liseberg och RHCP i höst! =D
#6 Avundsjuk! Har inte sett Red hot chili peppers ännu trots att jag älskar dem brutalt mycket. Ville på deras konsert i Sverige men det var artonårsgräns då.
Foo fighters, Maria mena, Adele, Avenged sevenfold, Lynyrd skynyrd, Shinedown är nog vad jag lyssnar på just nu :)
7# De ska ju till Sverige i höst, det blir första gången jag ser dom! =) Det är ju 13-årsgräns och jag är 17. ^^
the black keys!!:D
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Skriver de band jag lyssnar mest på just nu, annars kommer det bli en evighetslista ^^''
alice nine. och the GazettE är de jag lyssnar mest på just nu.. Men även Miyavi, LM.C och Gackt lyssnar man på. Om lite mer än en månad ska man ju se Gackt live <3
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Vänta, jag glömde Pink Floyd! =D

Och jag glömde Green day och Linkin park… x) Och jag gillar muse också…. Höhö….
My Chemical Romance <3
Tesla också ju:)
Slipknot, a perfect circle och breaking benjamin. :3
Muse, Coldplay, Kings of Leon, Royal Republic och Paramore är vad som just nu dunkar i mina hörlurar ;)
Lyssnat mycket på Senses Fail de senaste dagarna. The Priest and the Matador har spammats som bara den. <33

Åh… Nu har jag visst börjat lyssna "för mycket" på Fall out boy också! :O Jag är lite så, hittar jag ett bra band så lyssnar jag tills öronen trillar av på dom HELA TIDEN… x) Kan inte sluuutaaa…

Mitt nya favvo (eller, ett av de) är Hawthorne heights. <3
Jag måste nog ha världens roligaste blandning
One republic, grendel, Suicide Commando, Björk 
eller ja björk är ju inget band men hon är grym 
Gackt. Helt klart. Speciellt efter i tisdags. Inte nog med att man såg den underbara mannen live, man träffade honom efteråt också!! Hej, tror ni jag dog eller? ;w; Han var jättetrevlig och signerade våra saker <3

Paramore är definitivt nr 1 på min lista :)
Queen! Det finns inget annat band för mig, inga andra kan göra musik med sådan bredd och teknik 

Pendulum, och Pendulum igen!
The Fray <3
Kramar / Julia (=
All Time Low, Linkin Park, Secondhand Serenade, You Me At Six, Paramore och en mass andra ;)
Pearl Jam, The Smashing Pumpkins,Oasis,The Verve,David Bowie,Led Zeppelin,The Who,Neil Young,Creedence Clearwater Revial,Jimi Hendrix,The Shins…

Nää. Detta måste vara sista gången jag skriver om "listan". Mina absoluta favvisar:
My chemical romance, Three days grace, Black veil brides, Secondhand serenade, Hawthorne heights, Sleeping with sirens, Falling in reverse, Cartel, panic! at the disco och dashboard confessional. Hehe….