jag är berädd att säga emot där faktiskt 
Fattar inte storheten hos honom
måste kanske vara göteborgare för att förstå den 
eh.
när hans första skiva kom, var han glad, poppig, kunde fortfarande inte ta en ton, men det var kul att lyssna på.
idag är han deppig, och sjunger värre än han alltid gjort.
det enda positiva är väl att jag också skulle kunna få ett skivkontrakt om han nu fick det…
Jag är inte heller något fan av honom.. Men har flera kompisar som är.
#4 Hihi sant, du kanske ska satsa på det, skutta runt på scen med konstig hatt, vara jätteglad och hoppas att folk inte lyssnar alltför mycket på sångrösten..? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har aldrig förstått charmen med Håkan..
heh, ja, det kanske är min nya karriär! :)

Nä, inget Håkan Hellström här inte… =)
Jag gillar Håkan :)
#9 Äntligen ngn ;D
Haha.. Han kan ju inte ens sjunga!! XD
Håller med #4 till 100%.. Hmm.. Jag kanske borde satsa på ett skivkontrakt!! ;)
hehe du och jag juve, nya håkan ;P

#12 vi ska kanske starta en grupp? :)
#11 - Jaaaa.. ;D
#12 - Haha.. Alla är välkomna!! ;)
Fel siffror, Juve. ;) Jag kan stå för musiken. Kör trummor, gittar och munspel samtidigt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tsssss.. ;P Ojdå.. Hahaha.. Men visst - du står för musiken så sjunger vi andra!! :D
Älskar Håkan :)
oooh en hel grupp med tondöva ! :D
Haha ja, fatta vad kända vi ska bli! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha, YEAH ! :D kul ju !
..hmm…. Näe =P
Håkan Hellström är lysande! Åtminstone när han sjunger sina egna låtar, då passar hans röst. Jag hörde honom göra covers på ett par gamla trubadurlåtar, och det var för hemskt… Men annars är han fantastisk!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Jag gillar Håkan, han sjunger inte bra det kan jag hålla med om, men jag gillar hans stil.. Han har en egen stil och gör sköna låtar.
#24 Exakt min åsikt! Egen stil och väldigt mysiga låttexter, aningen flummiga ibland kanske, men man känner direkt igen honom när man hör han :)
_Vad vet du om kärleken förrän du förgäves hatat den?
_= älskar det stycket, älskar hela låten. Brännö serenad <3

Håkan Hellström har jag alltid gillat, inte kanke hans musik så mycket (har inte hört hans senaste alls) men han själv är ju bara för härlig :)

han har några bra låtar :)
Bandet kan heta "Håkarna Hellström" xD
Nej, själv är jag inget fan:P
Helena

usch
han kan inte sjunga och han kan inte skriva texter, men det värsär när han ska ta andras bra låtar och göra om dom till nånting som låter som dålig karaoke
blä
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
usch

Nej, väldigt långt från kärlek för mig. Mer blaha, blaha. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
jag vill nog påstå att jag har en viss liten kärlek till håkan faktiskt! fast han kan inte sjunga… men det gör inget! ^^
#32 Tummen upp till dej ;)
Nej! Han sjunger inte bra. 
Någon som ska se denna underbara karl på Gröna Lund i september? :)
Håkan är ju grym!!!! Ni måste gå på hans konserter för o verkligen fatta hans storhet! Hans konserter är helt magiska och kommer inte ens i närheten av någon annan! Han e så grym, kärleksfull o världens härligaste göteborgare!!
Kramar / Julia (=

Håkan på CD = Okej. Funkar/Bra.
Håkan Live = Absolut ja-moment! Helt fantastisk stämning.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#37 Håller med dig!! Han är fantastisk live. Bjuder med hela publiken och det är vääldigt härlig stämning. Har sett honom flera gånger och det är lika varje gång.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vem bryr sig om han inte kan sjunga 100% rent?! Han är så jävla underbar. Vet verkligen hur man får med sig publiken och sjunger låtar man kan sjunga med i.
Dessutom är han skitsöt. Speciellt när han va lite yngre och hade kortare hår
HÅKAN <3
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
Håkan kan sjunga rent. Han har bara en speciell stil att sjunga på. Det är inte det minsta falskt, det är bara hans sound.
Förövrigt är han väldigt trevlig.

Jag tycker att Håkan är grym! =D Texterna är så vackra (och så sanna) och det sättet han sjunger på förstärker bara budskapet.
Dessutom håller jag med #40, han sjunger rent tonmässigt, men soundet är mer skrovligt och lite grövre än tex Måns Zelmerlöv som mer utav en skönsångare. Men de sjunger rent, båda två. Ungefär som att jämföra en klassisk gitarr med en rockgitarr= samma toner, olika sound. Och Håkan sjunger faktiskt mjukare live än på skivinspelningarna ^^
Ingen som ska se honom nästa fredag? :)
#42 Jag såg honom i fredags! Stod och köade i ungefär 8 timmar och hamnade längst fram, helt underbar kväll för ett stort håkan fan som jag..! ;)
Var också där jag antar att du var #43.
Håkan är kärlek, kärlek är Håkan liksom. Finns typ inget vackrare än Håkan, hihi!
Har alltid lyssnat på hans låtar och kommer alltid att göra! Tycker faktiskt att han sjunger bättre live. :]
Mvh Linnea Matros