Fastna för låt man hatar??
Hej alla! Jag har en fråga. De är att jag undrar hur man kan fastna för en låt som man hatar?
Min kompis gillar Justin Bieber jätte mkt medans jag hatar honom. jag skulle spela en låt som han har gjort och bara för att visa hur dålig & sugig han var och jag bara tryckte på en låt som heter Love Me - Justin Bieber och jag tyckte den var skitbra! Jag kan inte sluta lyssna på den nu!!
Är det vanligt att det blir så här för er? Brukar det fastna låtar i era huvuden så att ni måste lyssna och sjunga dom hela tiden??
Om du gillar låten så hatar du väl den inte? Det kanske bara är artisten du inte tycke om?
alla dåliga låtar fastnat i mitt huvud, jag kan gå runt att tänkta på dom osv och måste då lyssna på dom för att sedan tröttna och gå vidare! ;)
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag kan tycka att det är lite opassande att en viss artist gör en låt jag gillar, om det är så du menar. Just nu är jag beroende av "Move like Jagger" med Maroon5 och Christina Aguilera och jag gillar verkligen inte nån av dem egentligen. That's life. Jag har fått ganska bra distans till detta genom min man som bara kallt konstaterat att om han gillar en låt så är det så, oavsett om det är Britney Spears eller Rammstein.