Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 1213 ggr
Moalinn
0

Gamla favoritlåtar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Har ni några gamlafavorit låtar?

Då menar jag typ att ni gillade kanske Carola för 5 år sedan, nej men ah, tror ni fattar :)

Fick detta som en utmaning på mobilen att leta upp en gammal favoritlåt och sedan lyssna på den så mycket jag orkade. Jag lyssnar fortfarande på den, även om den är lite uttjatad.

En gammal men riktigt bra låt av Richard Marx, Right Here Waiting.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[lejdyga]
0

Dena har fasnat  i min järna och en annan men tar dena först   :

vaanjja
0

När jag var liten ÄLSKADE jag Amy diamond xD

Men en låt som jag tyckte om när jag var yngre, som egentligen itne är en bra låt, det är Life av E-type. Jag tycker den är lika bra som jag tyckte för 6 år sedan!

[FruStein]
0

Jag har bara relativt gamla favoritlåtar. Min absoluta favorit är Running Up That Hill med Kate Bush. Andra favoriter är Who is it med Michael Jackson, Stay med Shakespears Sister, Father Figure med George Michael, Take a Bow med Madonna… Alltså bara från slutet av 80-talet och början/mitten av 90-talet. Då var jag 3-10 år och alla mina absoluta favoriter är från den tiden.

[stblues35]
0

Jag har många gamla favvisar:)

"Rock you like a hurricane" Scorpions

"The number of the beast" Iron Maiden

"Still of the night" Whitesnake..okokok..slutet på 80 men ändå:)

Det är bara 3 av dom alla:)

[CatsOnMars]
1

Jag är ganska tråkig och har gillat samma musik nästan hela livet. Eller eftersom det är bra musik så är det kanske bara bra, men ja ;)

alla som #4 räknade upp samt allt annat som nu spelas på rockklassiker är mina favoriter som jag växte upp med!

Papaya
0

Ett sommarlov för många år sedan spelade jag "Visa vid vindens ängar" gång på gång. Jag vet inte varför jag gillade låten egentligen, jag tror det var för att den fick allt att kännas så sommrigt. Jag lyssnar fortfarande på den ibland och känner precis samma sommarkänsla som då. Mitt maniska lyssnande slutade dock den sommaren med att mamma kastade skivan i smyg… Behöver jag nämna att hon inte gillade låten lika mycket som jag? ;)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Mboop
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Joan jett & the blackhearts-i love rock n roll

den kan jag lyssna på ännu, hur mycket som helst :D

det är synd att vissa tror att det är britney spears orginallåt :(

[SweetRose]
0

#7 Håller med, den som tror Britneys version är orginalet borde straffas.