du är på en konsert ..
med din kompis och du får chansen att träffa artisten/bandet, eller vad det nu kan vara, skulle du ta chansen eller inte?
LÄS VIDARE ;)
Du är på en konsert med din kompis, ni kollar på kompisens favoritartist , vi säger Pink i detta fallet. Din kompis älskar och avgudar verkligen pink och hon/han lyssnar på alla hennes låtar osv. Du själv avgudar henne kanske inte men du gillar henne och lyssnar på några av henner låtar och du skulle gärna vilja träffa henne. Du får ett erbjudande att träffa pink, skulle du ta chansen eller ge den till din kompis?
Alla kanske inte accepterar att man ger chansen till sin kompis men i många fall gör dom nog det och ah, vi säger att hon gör det.
Jag har suttit länge och funderat på detta, inte för att jag tror att det någon gång skulle hända mig.. men OM det skulle hända, man måste ju vara lite förberädd! ;)
Jag vet fortfarande inte vad man skulle gjort, jag menar. Om jag visste att min kompis gillar artisten/bandet mer än jag så är det ganska "självklart" att man ger bort den, men kanske inte. Jag vet faktiskt inte.. vad hade ni gjort i ett sånt läge?
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
För mig självklarhet :)
För mig självklarhet :)

Om en av mina nära vänner bryr sig mer om artisten i fråga än jag gör så skulle jag låta honom/henne ta min plats, absolut. Att göra mina vänner glada gör mig glad, och då står de dessutom i tacksamhetsskuld till mig, något jag kan inkassera senare, haha.
Gett chansen till min kompis.
Har varit i en liknande situation, nästan.. ;) Jag och min kompis blev bjudna på efterfest med Rammstein, och visst det lät roligt i en sekund men jag tror inte direkt att de bara sitter och dricker cider och pratar om katter… Min kompis ville jättegärna gå, men det slutade i alla fall med att vi inte gick. Hade ju inte "låtit" henne gå ensam heller, vet inte vad det skulle vara för typer där.

Grabbarna i Rammstein är väldigt trevliga.
#5 Men det kanske inte de andra som är där är ;)

Nej, det är klart, deras crew eller andra de bjuder in kanske inte är lika trevliga, vem vet =)
Gett till min vän, för jag vet att mina vänner skulle gjort det samma för mig!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Om det varit precis den situationen som beskrivs i # 0(alltså att min kompis avgudar artisten och jag tycker att den är bra, men inte avgudar den) så hade jag gett chansen till min kompis