Vilken låt??
Det är en låt som är väldigt humoristisk, i videon har männen på sig tajta röda dräkter och struthattar. Det borde vara typ 80-tal.
Jag kom direkt att tänka på Pet Shop Boys, som gjort videos med Oranga struthattar och kläder…
Kan du komma på lite mer info? Vad sjunger de om? Svenska eller engelska, till att börja med?
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Nej, inte dem!
De sjunger på engelska, i videon jag söker är de utomhus med några brudar med, ser ut som de har orangea vägkoner på huvudet. Låten är lite halvweird.
Hmm, Men Without Hats?
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Nej, inte de heller :(
Tror de slår varandra lite i videon med.
Jag fortsätter att ge dig tips: New Order - True Faith
Tack men den är det inte heller!
Det låter verkligen som en skämtlåt den jag menar. Lite samma stuk som Land Down Under med Men at work möter The bad touch av The blood hound gang
Vet du hur gammal den är? 80, 90, ?
mellan sent 70 tidigt 90 skulle jag gissa.
Hm, det är ju min period, så att säga… Får tänka efter lite. YouTube är alltid bra att söka på. 
Hej
Kan det vara DEVO?Dom vet jag hade klarröda nästan plast trikåer i en video till deras låt Whipp it.
//Thommy Johansson
Hmm kanske hade lite fel där,svarta trikåer med klarröda koniska hattar,men kanske är dom ändå?
#10 JAAAA den är det!
Hade lite fel om kläderna men har inte sett den på kanske 5-6 år så.
Tusen tack till dig och till alla som engagera sig!
Kul att du hittade den! :D Kul att lyssna på också, har svaga minnen av den…