Festivalbiljetter?
Tjabba!
Tänkte hör om det är någon som har koll på när festival biljetter brukar ta slut. Jag tänkte mest på Storsjöyran och Putte i parken. Borde man införskaffa sig dom redan nu eller hur ligger det till? Jag fyller nämligen år i början av april och tänkte önska mig biljetterna. Men man vill ju inte riskera att dom tar slut! Så folks, någon som har koll?
//Katja
Har vart på storsjöyran flera år irad… och jag själv brukar boka biljetter i maj/juni kanske? Men det beror ju på vilka artister som kommer… när Lady Gaga besökte yran… ja då blev det ju fort sålt. Sen boende är bra om man bokar snabbt…om man nu inte vill sova i tält på gamla hederliga viset :D
Jaha okej, då är det npg lugnt att köpa i april. Nä jag har något sorts boende, eller ah. Det löser sig iaf ;)
Jag var på Putte I Parken förra året och min kompis köpte sin biljett typ någon månad innan festivalen (själv fick jag gratis VIP biljetter). Så oroa dig inte :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Putte i Parken har ju dock flyttat nu, till en betydligt större stad så det kan ju bli lite annorlunda mot tidigare år. Men med tanke på vilka band som bokats hittills är det nog ingen panik, om det inte kommer till något jättenamn så kommer det nog finnas biljetter bra länge. 
Om inte annat så är det ju bara att hålla koll på hemsidor (och ev. Facebook), de brukar vara väldigt bra på att gå ut med info om det börjar bli dåligt med biljetter.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst