KENT!
Hej!
Är det någon mer än jag här som älskar och åter älskar Kent? Mina favoritlåtar är 400 slag och M. Dom är så j*vla bra! Speciellt refrängerna. Ifall du också älskar Kent så kan du väl skriva dina favvolåtar?
Ha det GÖTT!
/Alva
ps. Vet inte vilken grupp…
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Kan säga att du inte är ensam om att gilla Kent! :)
Mina favoritlåtar just nu är nog; Romeo återvänder ensam, Columbus, Vals för satan. Kan rabbla upp hur många som helst egentligen, men det är dom jag lyssnar mest på just nu xD
Alla bandmedlemmarna är så himla duktiga på sina instrument!
Jag älskar kent, ska på deras konsär i sommar 
Mina favorit låtar är: Vy från ett luftslott (remixen är bra också!) och Sjukhus. Fast det finns så sjukt många bra låtar med dom, men det är mina favoriter.
Fint jag stavar .. Konsert* 
Åå! Kul! Dem var ju på kirunafestivalen 2011 så såg dem då iaf! :) Jättebra på scenen. :)
#4 Jag ska också på deras konsert i sommar, Gbg!
Jag lyssnar inte alls mycket på Kent (har väl aldrig gett dem en riktig chans, om jag ska vara ärlig), men vi sjunger deras låtar ibland i skolkören och de är faktiskt riktigt fina! Spelade munspel på "Utan dina andetag" och tycker att "Duett" hade ett snyggt arr. Schysst när svenska band sjunger på svenska.
#7 Jag vet, i mitt band så har vi spelat Utan dina andetag och det blev riktigt fint (och rockigt med elgittaren)!
Putt