Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 4829 ggr
Jennifer
0

Värsta låten ni vet?

Som en liten spinoff på tråden "Bästa låten?" så kommer nu dess motsats. Vilken är den absolut värsta låt ni vet? En som som verkligen får öronen att rulla ihop sig och magen att vända sig ut och in..

Flisa
0

pojkbandslåtar, carola…. hmhm… boten anna tror jag allt! får verkligen ont i öronen… >.<'

Jennifer
0

Haha ja "Boten Anna" är en riktig plåga *ler* När jag är riktigt snäll mot min pojkvän brukar jag sätta på Boten Anna eller Carolas "Främling". Då blir han väldigt glad och sänder mig kärleksfulla blickar från andra sidan rummet *skrattar*

Själv klarar jag inte av att höra "Never Ending Story" för jag tycker att sången låter så falsk och melodin får jag allergiska utslag av. Den är verkligen hemsk! Konstigt nog så är det ingen annan som håller med mig..

Flisa
0

haha.

Godisnalle_
0

Alla sorters balader, den "ingen kickar fotboll som han", Sånna typisk svenska låtar, dansband M.m

[___THEFINAL]
0

#1, #2, #4!
Jag håller med o.o

magic
0

mm ska gigga med vad han nu heter som gör booten anna nu på onsdag………. blir säkert intressant

Benjy
0

kärleken väntar .. av Kent.  Finns f*n inge värre!
Sen har vi "do you wanna be min fjortisboy" av typ Burken eller något.. *hata*

Murre_Uddiz
0

Alla som #1 säger, shakira, en massa bimbo R&B,, *hata* och Black eyed peace, pussycat dolls *skavsår i öronen* eu

RubHel
0

Chacaron är hemsk……

Flisa
0

7# fasen, jag lyssnar på den just nu ;) jättebra jueh!

lisette
0

i wish i was a punkrocker… jag kräker på den låten av någon anledning.

Godisnalle_
0

jag håller med #7 #8 #11.. Jag HATAR wannabbes, som shakira pussycat fjolls (enlig mig). Allt sånt borde utrotas från vår planet.. Ueee

Emmelie
0

Ja måste nog säga att vissa balader typ, mariah carey, whitney houston m.fl. går mig på nervbanorna.. De är bara för lugna..

StefanW
0

Barnsånger: "Man skall inte stoppa köttbullar i näsan Markus" hur kul är det sen att sitta med sina egna barn och försöka få de att låta bli att prova…Skrattande

Stefan - Modellbyggare

Tixy
0

Jag tror inte att jag ska lägga mig i den här tråden, då kommer jag vara hatad av halva Sverige inom en snar framtid.. OskyldigRäcka ut tungan

Cydonia
0

#15 Haha, det tror jag inte. :D

Benjy
0

Fergiliscious lr vad den nu heter. Och Longdon Bridge - båda av Fergie. Finns det något värre what so ever?

Gillar heller inte Gewn Stefani

Jennifer
0

#15 Nu blev i alla fall jag nyfiken Skrattande

Godisnalle_
0

#15, berätta för oss nu Flört

#17 Jag va nära på att slå sönder stereon när jag hörde den jävla Fergielicious, jag blir så ILLAMÅENDE.. Samma med min systers mobil och eftersom att hon vet att jag HATAR låten spelade hon bara den mer så jag höll på att slänga ner de skitet i havet.. USCHSkrikandes

Smeagol
0

hm,…de finns nog många. Men de som störr mig mäst just nu är när pojkvänen promt ska poppa Björn rosenström, med hans nya fjantiga låtar. Jag tycker att de är helt värdelösa och fjantiga. tex muffins låten. så j*vla kass!!!

Alex
0

Oj.. Många det..:P

Men 'Boten Anna' är en.. Fast måste säga att även de vidrigaste låtar går att få bra..;) Var några på skolan som spelade och sjöng den låten, på sitt egna lilla vis. Riktigt bra var det! Men så är det riktigt duktiga killar också..;)

Sen så 'I wish I was a punkrocker', Alla låtar med Lena Ph, Scissor sisters 'I don't feel like dancing'.. Jag lovar, ge mig lite tid så kan jag rabbla upp hur många som helst. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lisette
0

boten anna har ju en himla läcker musik, men texten kan man vara utan.

Benjy
0

#22. Håller med "boten anna" har bra 'dunka dunka' backsound, men texten är ju helt värdelös och artisten på scen är helt värdelös. Men den funkar att dansa till ;D

bubbelbubbel
0

i stort sett alla 50 cent och acon och gud vad dom heter, det finns ju inget bra i det nånstans. då vill jag bara kräkas.

Loa-bg
0

I don't feel like dancing-Scissor sisters…

#24 Håller helt med dig, ingen musik, ingen sång, nakna videos, värdelösa texter…

MarHai
0

Björn Skifs - Håll mitt hjärta

Helen Sjöholm - Du är min man

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Alex
0

#22 & #23 Det är ju nästan musiken som är värst. :P Eller ja, lika hemsk som texten i alla fall..

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elin
0

Jag kräks på KENT!!!
Fyfan!

R&B ROCKS THE WHOLE DAMN WORLD!! ;)

/Elin

soffiz
0

Jag måste säga att jag HATAR låten "I wish I was a punkrocker"
Jag spyr nästan när jag hör den. Det är den värsta låten jag har hört på väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt länge..

Maja
0

#28 - Jaaaa!! Alla låtar som Kent har är ju bara såååå tråkiga.. :P Haha.. Riktig depp-musik.. ;P

Benjy
0

juste, alla 50 cent & Sean Paul låtar kan slänga sig i väggen

reddie
0

Oh, father - Linda sundblad
Låter som om har världens förkylning och stönar efter varje fras. URK

Gillar inte heller Mariah Carey och Celine Dion- alldeles för gnälligt

Diana61
0

Oj, det finns många! både svenska och utlänska……. Jag klara ej av dessa mens-smärtords låtar som ylar och gnyr mellan varje vers. AARRGGHHH!! klart jobbiga. Rapp klarar jag inte heller av och hip hop pluss massor mer….

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

lisette
0

sean paul gillar jag av ngn anledning. härligt att dansa till :D

Jennifer
0

Kan ju tillägga "Folk og røvere - Utadæsjølopplevelse". Säkert många som inte hört den då den är norsk (och det ska ni kanske vara glada för). Första gången jag hörde den trodde jag verkligen att det var ett skämt Skrattande

Titti
0

Jag får "krupp" när jag hör Hej Monika med Nick and the family. Spelas den på radion, så stänger jag av den omedelbart.
 Skrikandes Jag hatar den! Skrikandes

malkanthi
0

håkan hellströms låtar har jag svårt för

DevonRex
0

Symfoni, med Loa Falkman!!!!!

bubbelbubbel
0

vad sjutton heter den nu då…
håkan hellström…åååh, en av dom "nyare" som går på radion, spelades jättemycket för ett par månader sen…
Club land, nått sånt ? den hatar jag.

Chris78
0

Håkan Hellström suger..hur kan man vara så dålig!!! Urs!

Hopi
0

Hej Monika är ju för bedrövlig… urs o fy!!

Du är min man av H. Sjöholm… Nej vet ni vad, hemskt!!! urs jag kräks..

Cevir
0

Jag tycker inte om Bass hunter med låten Dota :P

/ Sara & Casper

Hopi
0

#42; Nej, den är heller inte bra.. FY!

Celia
0

Gillar inte heller "Never ending Story" - tycker precis som #2 och många av er andra som nämnt "Hej Monika" - kräkvarning!

Fast jag tror att jag är hjärntvättad av vår sons musiksmak - jag gillar nämligen 50 cents, Akon och Snoop m fl. Så dessa får jag lägga ett gott ord för här ;) Annars är jag ganska mycket allätare om vi bortser från dansbandsmusik och schlager…

Cevir
0

Har otroligt svårt för Beatles också. Ingen aning om varför.

/ Sara & Casper

charlie
0

Enklaste sättet att få reda på vilken som är den värsta låten är bara att slå på de där underhållningsprogrammet där man "odlar" nya idoler. Hur kan människor sitta still och titta på eländet?

---

Malva
0

Låten med Martin Stenmark (om han nu heter så) som går på radion hela JÄVLA TIDEN! Jag blir helt ärligt vansinnig när den går.

varulven
0

KENT och savage garden kan nog vara det värsta som har hänt planeten i musikväg.

Murre_Uddiz
0

Lyssnar inte på kent & så, och gillar dom inte, emn dom e ok, vissa låtar e ju O.o , men hur kan man riktigt HATA dom?? Såå dåliga är dom väl inte ? ;)

varulven
0

Uddiz: det är skitlätt att hata dom. Jag lovar ;)

Flisa
0

47# haha fan vad jag håller med!
48# kent? hata KENT? deras underbara texter :P
49# tack och lov :P

Sehvrin
0

Jag hatar Rosa Helikopter med Peaches. Jag får allvarligt talat lust att skada någon när jag hör den…. (men nej, jag har tillräcklig diciplin på mig själv för att inte göra det) Det värsta var när jag lyssnade på en anime-webradiokanal och den låten kom (och jag lovar: den har inget att göra med anime) Jag tror mina öron dog en smula då Fundersam

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Murre_Uddiz
0

Hahaha :P

varulven
0

Jo rosa helikoptern är fan inte en gåva från gudarna.. inte nått med basshunter heller. (stavas det så?)

[Caroline92]
0

Botten anna!!!!! Ush, åretsplåga asså

Lillatrasdockan
0

ALLT som kommer ur käften på Lena PH, "I wish I was a punkrocker with flowers in my hair"-fucking jävla låten, wannabe religösa carola.

ALLT SOM KAN KALLAS SCHLAGER PÅ NÅGOT VIS!

domiino
0

all svensk musik samt (förlåt mig) final countdown med europe (älskar europe men hatar sången) och i was made for loving you med kiss( avgudar kiss men seriöst, låter är överreklaamerad nu, det var dålig lngt innan den ens släpptes. discodänga=P )

Murre_Uddiz
0

Skaaaabb nu asså. I wish I was a punk… jag e såååå [                                                                                                                                                                                                             ] f*cking trött på den låten nu. Går ju fasen lika dant hela tiden >:[

bubbelbubbel
0

vårda erat språk flickor ;)

MyDarkestHour
0

blääh Shakira! och I wish I was a punkrocker är sämsta ever fan!

#7 KENT kan bara gö bra musik! Den är bra som fan med! ;)

Benjy
0

många som hatar I wish I was a punkrocker"….:P

Låtar som ligger på min minuslista för tillfället:
ambrella - Rhianna
Allt med Justin Timberlake
Tokyo- Danny
Why does it rain - Darin
Smack that - Akon (?)
Allt med Snoop Dog å Pharell

Kokoskorven
0

Allt med Gessle….

Prinsessan_Mimmi
0

asså.. shiit. kanse

den där shees my man av ss.. fan asså den suger!!

shes my man den är låter är sugig

[Theriss]
0

Oj haha om jag skulle räkna upp alla låtar hade jag fått hålla på i all evighet. Så jag sammanfattar det i pop, rap, hip-hop, RnB. Det är musik som jag verkligen inte tål att höra, det är så jag vill spy! Klarar inte av det, får en sån rejält motbjudande känsla!

Murre_Uddiz
0

#64 där satt den.. ;)

Foolproof
0

Ridin av Chamillionaire >< jag spyr på den YUCK!

Sussi
0

Sexy back är en av de mest tramsiga sångerna jag inte tål höra. Sången baserar sig på upprepingar.

Cevir
0

Är inte heller så förtjust i något med Gyllene Tider :S

/ Sara & Casper

Strummer
0

"Who let the dogs out? Who who who who-ho…"

HannaM
0

boten anna, ingen vill veta var du köpt din tröja och hej monica är väääääldigt bra exempel på musik som jag tycker är mer än jättedålig ja och så håkan hellström som inte kan sjunga… ryyyyys

Robinsnel
0

snart kommer thomas ledin och plågar oss hela sommaren igenom som vanligt… :(

Murre_Uddiz
0

Börn skifs vill jag bara spy på xP

KallaMigMimmi
0

14# håller med alla barnlåtar som bara fasnar på hjärnan och ploppar upp när man minst anar det är UCHE UCHE hämska!

sedan det där förskrekliga gubbbandet..vad dom nu heter som sjunger "hon komer med solsken till mig" det är helt klart den absolut värsta låten!!!

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
0

71# Uche ja! får ståut med den i fyra timars bilresa varge sommar det är inte kul…men jag kanske slipper i år hoppas hoppas!

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Abstinens
0

Trollkarlen Lurifix, minns fortfarande den hemska dan då jag hörde den första gången. försökte slänga mig på cd-spelaren och stänga av den men blev fasthållen. Johannaplågeri på hög nivå.

Cavello
0

Hm.. Carola, Boten Anna och Caroline af Ugglas ^^

Horsepower
0

alla dessa står på min ej favvolista

-allt med 50 cent-han tror sej cool o sånt och han kan inte     sjunga,"i take to the candy shop blablabla!!

Boten anna och alla hans andra låtar

massa shnappi(den tyska låten)SÅ IRRITERANDE,men ni kanske inte hört den

ALLA barnsliga låtar

Justin Timberlake - tror sej att han kan sjunga OMG!När han står på scen kan man tro att det är en tjej som sjunger!

Sen hard rock haleluja elr vad den heter?SÅ DÅLIG!!

The ark - tror jag ska dööööö när jag hör deras jävla låtar!!

Alla slow motion låtar oxå som Celine dion blläääääh!

Strummer
0

#77 instämmer samtliga

Idaz
0

#62 #68

Ni e mysko! Per Gessle, Gyllene tider och Roxette äger! Men det e klart, alla har olika musiksmak! Jag ska inte klaga.

Jag har typ tusen hatlåtar men jag kommer inte på nån just nu…

Murre_Uddiz
0

#77 istämmer allt utom the ark haha. jorå, dom suger med såå dåliga e  dom inte dom var fan bäst av bidragen dethär året tkr jag XD

o__O
0

Amy diamond.. fan usch… Värsta jag vet!

Murre_Uddiz
0

#81 håller ^^

zzaga
0

Snappy - den där vidriga krokodil"låten" *kräks*

Slatan låten - ungar som säljer på att de är "gulliga" äckligt.

Crazy frogg - det finns inte ord för hur jäkla dålig den är.

Hej Monika - ännu en sång för de med väldigt låg IQ

Linjerat
0

Nu när Eurovision precis har varit så måste den sämsta låten jag har hört vara Bulgariens bidrag! Usch, bara massa trummor och meningslösa toner av en tjej som man bara får ont i huvudet av….

HannaM
0

något av det värsta som finns just nu är

Gym class heroes - Cupids chokehold

får spasmer och ryck varje gång jag hör den.. så ÄCKLIGT dålig

MyDarkestHour
0

Amy Diamond ursch.

#85 Gym class heroes - cupids chokehold är ju lite check ju ;)

Anna
0

I princip alla svenska låtar/artister, dansband (även om min syssling spelar i ett ganska stort Hemlis), fjolliga låtar som typ med pussycat dolls, ja listan kan göras lååååång…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

linasvovvar
0

Dunka mig gul och blå med  Frida, jag KRÄKER på den låten

Skogiz
0

Allt dansband, men särskilt "Eloise" med varomnuheter. *rys*

Therezse
0

Alla Håkan Hellström låtar, Marlin Manson, timo, Margit Bergman

Anna
0

#89 Arvingarna heter de ;) Och det är i precis det bandet som min syssling sjunger, Casper Hemlis Men usch, jag tål inte deras musik heller..

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Murre_Uddiz
0

hahaha staackars anna :P

HannaM
0

boten anna är också bland det sämsta som någonsin kommit ur ett par högtalare

emee
0

RnB, den mesta hiphop och Håkan Hellström är inget bra :/

Pomperipossa
0

Björn Rosenström!!!! Sen har jag väldigt svårt för "nya" låtar som i själva verket var jättebra i orginalversion för 20 år sedan….

mackeNR1
0

Åå jag tycker inte om Ukrainas låt i Eurovision Song Contest 2007

Murre_Uddiz
0

jag tycker inte om nån av låtarna i melodifestivalen 2007..Oskyldig ^^

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.