Musik iFokus

Musik

Etikettoff-topic
Läst 1916 ggr
Mysterious
0

Tips på BRA högtalare!!

Kanske lite OT? Men. Mina datorhögtalare har gått sönder och jag är i desperat behov av nya. Jag lyssnar på musik eller tittar på film 24/7 så bra ljud är ett måste! Jag har tittat runt och kommer ingenvart då det finns runt 1 recension per produkt och tror knappast man kan förlita sig på 1 recension. Tänkte ni andra musiknördar kunde komma med bra tipsSkrattande.Just nu har jag några 2.1 creative som jag tycker är bra men det är nog för att jag har haft dom hur länge som helst och är van. Tänkte lägga runt en 1000-lapp, lite mer om så behövs.
Så- har ni några tips på högtalare som är värda titta närmare på? Vad har ni? Är ni nöjda? Osv…

Cheers!! /D

felixhaljeskog
0

Ja har Logitech Z-906 och jag tycker att dom fungerar väldigt bra, dom va inte så bra som ja trodde dom skulle vara men dom funkar! bra bas, bra surround. Själv lyssnar jag på Hårdrock, hardcore, hardstyle och dubstep, även lite mer sådan musik, och musiken låter väldigt bra i mina öron iallafall :) Sen när man kollar resensioner så e de väl blandat va folk tycker om systemet.

Sen kostar de lite över 1000 lappen, men bara ett tips, annars e föregångaren till det här också väldigt bra, många tycker även de e mycket bättre, pga att basen till den förra e mycket maffigare :)

Logitech -5500 , men den e dyrare en 1000 lappen :)

Mysterious
0

Tack för tipsen men vill helst inte ha surround. Har inte råd att köpa bra surround så tänkte satsa på lite bättre vanliga :)

Förresten så blir det inget den här månaden så jag kan ge ca 1600kr för högtalare nu :)

Kom med fler tips!!