Sämsta livebandet/-artisten?
Vilket är det sämsta livebandet/-artisten du har upplevt
kom igen nu folk, var inte blyga!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

jag får väl börja då..
Det är en hård kampo mellan Metallica (köpenhamn -04) och E-Type (nångång på gröna lund)måste jag säga.. Metallica lät visserligen rätt hyffsat men dom stod ju bara i varsitt hörn och spelade låtarna.. ingen show att tala om där inte! E-Type är ju E-Type.. Har en kompis som lyssnade på honom innan konserten, men efter det har han insett att det inte är värt det.
DET LÄT SOM KARAOKE!
H9/V9 Årsta AIK
Danny i Bålsta Centrum.. :P Han sjöng inte, han skrattade sig igenom låten! Uuhh… otäcka upplevelse! Och när han väl sjöng så sjöng han falskt.
Hmm, har haft ganska bra konsertupplevelser eftersom jag endast går på sådant jag verkligen vill se :) Men den sämsta jag nånsin sett är helt klart Korn på rock am ring hmm, 2000 tror jag det var. så himla dålig scennärvaro och TRÅKIG spelning, usch!

får väl stryk för a tt jag säger detta:
madonna.
har sett henne live på tv en gång, det lät fruktansvärt. vilken tur att det finns datorer som kan fixa röster till artisterna.

lisette… TACK! jag trodde jag var ensam!
H9/V9 Årsta AIK

håller med. Madonna låter inte bra live (vad jag har hört från tv).
Annars var väl Basshunter på NRJ (?) konserten inge vidare. Örk
Bästa är iaf Håkan ;)
jag har väldigt svårt att säga dåliga konserter, eftersom jag väljer dom med omsorg…
tyvärr skulle jag nog säga Håkan, man har ju sett och hört honom på tv, och på skiva med dessutom, och det är ju inte godis för öronen…
fast nu när jag tänker efter lite till..
Nightwish, malmö 05, det var dåligt. riktigt dåligt, fruktansvärt ljud, instängt i en gympasal, med lordi som förband :D
tss. nu på sommarkrysset (kolla typ 5min :P) E-type haha.
när han väl "sjunger" snackar han ju. o det e bara tjejerna som sjunger annrs :P

#5,6 vad jag inte förstår är hur hon kan ha blivit så stor som hon trots allt är?

#11 jadu..uppenbarligen finns det ganska många som tycker om henne.. skulle tro att det har nånting med saken att göra :P
H9/V9 Årsta AIK
Madonna var större tidigare, en sexikon dessutom^^
Helena

Daniel Lindström. (Han heter väl så?) Hörde han live på radio en gång, säger bara: Oh ooo…. Falskt! Falskt!
#4 Håller med! Hon kan ju inte alls sjunga live.
Inte Britney heller för den delen. Hon gör ju nästan alla sina framträdanden playback.

Pink har jag hört live på TV…Det låter VÄLDIGT illa!! Säger som lisette..tur att det finns datorer som kan fixa rösten!!

Bob dylan (Globen - 05), det var totalt kasst!