Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 890 ggr
Hennum
0

Rockkonsert för katter i Malmö

Rockkonsert för katter

Detta har jag i min tur tagit mig friheten att kopiera från hittekatter iFokus. Har inte sett att det finns med här och eftersom att det här är Musik iFokus så borde det ju vara lite relevant.

Detta har jag tagit mig friheten att kopiera från Lenas Kattgruppen! Är detta inte toppen!!!!!

Hej min gubbe ringde till mej i dag och medela mej om att den 8 Juni är det rock gala för hemlösa katter i malmö. :) :P . Bifogar länk om det går :) .Gissa om jag ska dit hihi. Vore kul om det kommer många dit tänkte därför medela det här på katt sidan. Näpp det gick inte att bifoga länk så jag klistrar in texten här ser om det går. Rockgala för hemlösa katter i Malmö

----------------------------------------------------------------------------
Den 8 juni arrangeras en rockgala på rockklubben Debaser i Malmö till förmån för hemlösa katter. En rad artister deltar och ska samla in pengar. Katter är dock inte välkomna. De har för känsliga öron.

Den 8 juni arrangeras en rockgala på rockklubben Debaser i Malmö till förmån för hemlösa katter.

En rad artister deltar. Galan utformas som en tävling där den artist som samlar ihop mest pengar vinner, rapporterar Sveriges Radio Malmö.

Arrangemanget går under namnet Kattgala 2007. Arrangören Hampus Olterman påpekar att katter inte är välkomna. De har så känsliga öron.

Ha det bra

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Benjy
0

Låter som en bra idé, hoppas dom samlar in mkt pengar! =)

rocksan
0

vilka artister kommer?

vanessa
0

Det är försent nu, för konserten var den 8 juni. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

rocksan
0

jasså..ok