frida - dunka mig gul och blå
ngn annan än jag som har fastnat totalt för den låten?
en skånsk snuskig låt… gillas… =)
den är ju rätt bra musikaliskt, den svänger ju, alltid skönt att höra skånska fraser…
men särskilt snuskig är den väl inte, många har retat upp sig i onödan.
"jag har tre hål" är väl det värsta uttrycket i hela texten?

johan, lyssa på texten alt läs den…
har lyssnat endel på den och den har fastanat på hjärnan =D
#2 jaaaa…??? jag har lyssnat på den (och nu läst samma ord jag lyssnat på förut), jag tycker inte att det är nåt speciellt??? eller? rodnar du när du hör den eller? ;)

haha nej det krävs mer innan jag rodnar… ;)
den e verkligen sååå dålig X(
Gillar melodin typ^^
Helena

jag har hört den, Tycker den är sämst men när man väl hört den fastnar den på huvudet,, Dryyygt

dryg låt. dålig och onödig text.
och så den fasansfulla och dessutom överdrivna dialekten (som även jag förbannades med).

Säämst, Den e jobbig :S
#10 överdriven dialekt? har du nånsin vart i skaune?

#10 överdriven? finns nog värre.. skånskan är bra tycker jag. =)

12# jag bor i skåne, jag pratar skånska ;)
men jag pratar inte så "skånskt", och i synnerhet inte många yngre i skåne heller.
äägd :O XD

Spontan tanke;
Utrota skiten
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

kör över den, backa tillbaks över den, kliv ur bilen och skit på den, backa över den igen och åk därifrån
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Jag tycker inte om den. T.o.m Boten Anna är bättre XD Och den där låten om en fågel… Då är det illa.
Är en av de sämsta låtarna jag har hört!
#14 okej, jag ser nu att du är en ung tös. då kanske du inte lärt dig höra skillnad på de olika skånska dialekterna… (som vi som bor lite längre norrut kan höra/märka)
ja den e tok bra =) JAg blir så glad när jag hör den 
hörde att många av SRs radiokanaler slutat spela den, pga att den kan handla om en kvinna som vill ha "sexuell frihet", ELLER kvinnomisshandel. och huuuur dom får ihop den kopplingen, det vettesjutton….

har aldrig hört den..hehe

JAAAG

Alltså, ja. Jag älskar den. De som känner mig måste tycka att den är jätte "inte-jag", men jag är helt inne i den.
Vem fan är du? Och vem ställde min klocka?
Klockan är åtta, och jag börjar jobba klockan sju *sjunger*

TÖÖNT-musik, vilken sommarplåga.
Helena
jag tycker den är så jäkla frän.
sen tror jag att dom flesta känner igen sig mer än dom vågar erkänna…:P
Precis hur bra som helst. Fastnade för den direkt, ngn gång i vintras och den är fortfarande precis lika bra……….

Nä ush säger jag bara =( Den är sämst. det är nästan så att den där skit låten this is why im hot är bättre.-.-haha
Gillar den låten x) Den har lite coolt sätt sådär, mm rätt bra. Ingen som vet vart man kan lyssna på den?
förresten har jag inte ens hört den än.. xD

#3§,32 har länkat till den längre upp
#33 jag vet men jag vill inte lyssna har lyckats undvika den låten hihi x'D
Ska ladda den ner när jag kommer hem ;D