Musik iFokus

Musik

Etikettidol
Läst 2933 ggr
Matilda71
2

Justin Bieber ifokus?

Hejj alla! Glad

Jag har ett förslag att man kanske kan starta ett justin Bieber iFokus, för alla oss beliebers där ute:D

jag är för ung för att vara Sajtvärd, men jag skulle kunna vara Medarbetare! :P

om det är någon som är intresserad av att starta justinbieber.ifokus.se så hör gärna av er :]

// Matilda

Cornelija
0

Hade gärna startat den, men fyller 18 om nio månader..

Hälsningar

Cornelia, medarbetare på Sång iFokus

Cornelia Webdesign , Min privata blogg

Ebba-Ö
0

Hade gärna startat en jag cokså men är tyvär för ung jag med :(

Ebba-Ö
1

Puuuutttt

Louiii
0

Gud vad kul det låter! Men är också för ung för att skapa. :(

Cause we only live once, so don't blow it, take the chance. To do everything you've dreamed.

mau5
16

Jag säger nej. Vi behöver ingen "Justin Bieber".ifokus. Har ni tänkt på hur mycket trolls ni kommer få på siten? Visst har justin biber många fans, men han har otroligt många haters också :)

[RMSLiners]
11

Jag säger också nej eller snarare nej för h*lvete. Jag avskyr Bieber och det finns nog så många sajter kring han som det är, varje hörna på internet är det tamefasen alltid någon som nämner honom. Skona iFokus från det, snälla.

Jesperlinden97
6

#6 Lite OT ifrån tråden nu, plus att det är en ''gammal'' tråd. Nu undrar jag, har du någonsin träffat Justin? 
Du har såklart rätt till att inte tycka om hans musik, men att 'avsky' en person man aldrig träffat?

Nu tillbaka till tråden, det hade varit kul! Men som #5 säger hade det blivit jobbigt med tanke på haters.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[RMSLiners]
3

#7 När jag säger att jag avskyr Bieber syftar jag på musiken vilket vilken person som helst kan fatta liksom jag också avskyr Madonna och Britney Spears.

ara11
0

Det hade varit kul, Även fast jag inte gillar honom men han har ju inte gjort mig något! Så jag ska inte säga att jag avskyr honom.

Vi hade nog fått flera på iFokus men alla hade nog inte varitså glada över den sajten ;)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Jesperlinden97
5

#9 Om dom nu inte tycker om sajten kan dom väl hålla sig borta från den helt enkelt? :)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

ara11
2

#10 Jo det kan dom ju, Men dom kanske inte tänker så  dom kanske tänker tvärt om ;)

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Mirre9898
1

Det låter kul att starta Justin Bieber iFokus, eftersom att jag själv är en Belieber. 
Men som dom flesta andra är jag för ung för att starta sajten, men om den skulle komma så skulle jag aktiv där, så mycket jag är inne på iFokus.

Miranda

mau5
16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hihihihi

DEATH TO JUSTIN BIEBER!!!

[mmaxie]
0

Skulle jätte gärna men är för ung :(

[pandes]
8

Den kommer fyllas av haters och trolls på en millisekund.

Ebba-Ö
0

Gammal tråd men är det fortfarande någon som är sugen på att Starta en sajt?

putt3
5

hade vart svinkul! :D *boybelieber* ;D

SchappisenWilton
3

Nej, det tycker jag inte, det finns nog lika många som hatar honom som älskar honom, jag är en av de som tycker att han är jättemesig, och tror att om man startar en sådan sajt så kommer man nog få ungefär lika många negativa sompositiva inlägg, det är inte värt energin!

MVH

SchappisenWilton

Sötis
0

JAG HADE GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNA STARTAT EN SÅDAN MEN JAG ÄR FÖR UNG!

(hade Caps Lock på)

Oskyldig

Jenahbella
0

om någon är intresserad så skulle jag kunna starta en egen katergori här på musik.ifokus för Justin Bieber :) och gärna ta in någon Medarbetare som vill skriva en artikel och skriva några trådar i just den kategorin Kyss

pixielutt
0

Håller med de flesta som talat, ni fans kommer inte få ha den sidan ifred tyvärr p.g.a. alla haters han har

/ M

Ebba-Ö
0

#21 Det är ju kul att bråka med haterz haha. Oskyldig

pixielutt
0

#22 Haha jo. Dock så kanske det inte är av den anledningen man vill skapa en "fan-page"? :p

/ M

Ebba-Ö
0

#23 haha nej det är det ju inte, men om det nu är massa haterz som vill lägga tid på en 18 (snart 19 Gråter) årig kille som dom hatar så kan dom väl få göra det haha.

Emmetem
2

Alla ni som säger nej till JusinBieberIfokus kan faktiskt sluta skriva det om det är bara för att ni inte gillar honom som sångare. Jag gillar inte ChihuahuaIfokus heller men det ska väl inte behöva hindra de som faktiskt vill ha sidan att existera.
Så bara för att ni inte finner något intresse i det så behöver det inte betyda att andra inte gör det!

Och NEJ, jag är ingen Belieber!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

lisora
3

jag är inte troende men inte hatar jag på jesus i fokus för det, jag är inte heller ett fan av avanged sevenfold så därför håller jag mig borta från sidan, hur svårt kan det vara för de som inte gillar justin bieber att hålla sig borta från bieber i fokus om det nu skulle komma en sådan? förstår inte hur man orkar lägga ned så mycket tid på att hata