Kul att veta ni tycker:)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det här är en av mina vänner och jag tycker han är riktigt duktig på att sjunga, och ja han hade just nästan kommit i målbrottet då han gjorde låten så han är bättre nu :) men skulle vara kul att veta vad andra tyckte:)
Han är duktig. Men han hoppar lite mycket. Tror dock att med träning så blir han bättre på alla plan. Brukar vara så. Man blir bättre tekniskt med åldern :) Han är ju ganska ung. Men definitivt musikalisk.
Rösten är ju bra, mycket bra grund, tonsäkert och snyggt vibrato. Med tiden kommer det bli super, det är redan bra :) särskilt för att vara så ung.
Hans gitarr är ju inte särskilt bra, den förstör mest. Låter som han slår för hårt med fingrarna över hela gitarren över alla ackord, han borde öva på att spela renare ackord min mening.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 inte så jätte ung fyller 15 :) heh jo jag vet lite väl mycke energi tror då jag:)
#2 hah ja gittaren är lite… sisådär men utan den hade de inte låtit så bra heller men beror mycket på vilken låt han sjugner också
här har ni en annan låt med om ni vill höra men dålig kvalla
#3 Jo menar bara att han lär sig. Jag själv började sjunga när jag var i den åldern och intressera mig för musik. Man blir bättre med åldern på alla plan, både röstmässigt och med gitarren. Samma med mina bröder, de började vid den åldern. Med övning blir det bättre, men grunden är ju bra :)
#4 kan ju faktiskt inte vara lätt om man sjunger sen man är liten sen komma in i målbrottet sen blir de som att man måste lära sig sjunga annars för vissa, låter sjukt jobbigt:P