Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 1988 ggr
stillness
0

Jay-Z Intervju om Illuminati

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jay-z i en Intervju om han jobbar åt bankeliten Illuminati

Vilket han utan tvekan gör.

Han har även eget klädmärke med Illuminati Symbolism.

stillness
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jay-z Klädmärke

Det Alseende ögat (Illuminati)

stillness
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilderna säger mycket om Ockult Frimurar(Freemason) Illumianti Symbolism

varför har han detta på sitt märke? för att han är en Entertainer?

Nicollan
0

Jag tycker sånt där är läskigt skit :o illuminati alltså!

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

stillness
0

Jag förstår dig Nicollan det kan krävas mod att se det mörka i vitögat i världen, men det är också då som vi kan se kontrasten till Ljuset Harmonin som saknas här på planeten i en balans Så att vi kan förstå varför saker är så himmla upp o ned här.

. Det är okej att känna dessa känslor som Rädsla etc men det är vi alla som har kraft så låt inte rädslan ta över. Rädslor möter vi steg vis i livet så att vi kan ta oss igenom dem

Dessa Bankelit familjer (illuminati) är nu avslöjade och fler och fler människor vaknar, så det är vi alla som får TA ANSVAR och skapa den framtid vi vill se.

Vi säger det får vara slut på Giftiga vaccin, GMO mat, EU mer och mer kontroll samt att bankerna skapar finanskriserna för egna syften (makt,pengar ,kontroll)

Så kom ihåg var med rädslan men låt den inte ta över de är inte så mäktiga för de är avslöjade och sanningen vinner alltid, det är därför de inte tål Ljus,sanning kärlek för de har inte detta i sig själva.

Vaken.se

infowars.com

för mer info

:)