Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 759 ggr
JoJos
0

Hur skulle du ha gjort ?

Sitter lite i s*iten, har blivit erbjuden att åka med som körsongerska med rätt mycke roll i de hela till USA. sen efter de mer eller mindre får jag eget kontrakt, men om jag tackar ja måste jag göra mig av med min hund o min katt o mina 4 hästar plus att min sambo inte vill ha ett lång disstans förhållande = han försvinner väl han med då. jag älskar min sambo över allt annat o min djur med för den delen, jag brinner för musiken o sången och är duktig vet att jag kan komma någon vart men vet inte om det är värt att sätta mitt liv på spel o förlora det jag älskar mer än livet…

tantan
0

shit.. grymt svårt.

Om du stannar hemma kommer du förmodligen tänka att tänk om, men jag tycker inte du ska åka om det inte känns hundraprocentigt. jag har faktiskt ingen aning om vad jag skulle gjort, men jag hade tänkt igenom det jääävligt noga innan..

hoppas du väljer det som blir bäst för dig i slutändan!

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

JoJos
0

jag kommer juh rätt uppenbarligen mer eller mindre ångra mig i vilket val jag än gör men de e juh så sjukt svår så jag vet inte vad jag ska ta mig till… :(

senna
0

jag tycker du ska tänka igenom det riktigt många gånger, och försöka få fram både + och - med det båda. sedan kommer du, förhoppningsvis, ta den vägen ditt hjärta leder dig till.

paronskrutten
0

Djur är nåt man aldrig lämnar bort, men om det är din dröm..Svårt val, följ ditt hjärta liksom, det är ditt val ändå i slutändan

Helena

AnneN
0

Gör det som känns bäst för dej just nu

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[mangaa]
0

Hmm , först hade jag tänkt jättelänge fast jag tror då heller jag vile haft mine djur och killen jag älskar iställe för mitt drömjobb :p

vanessa
0

Skulle det betyda att du bor i USA? Då skulle jag ta med mig hund och katt, och låta hästarna gå på foder här hemma. Sambon skulle jag dumpa för han är uppenbarligen inte mannen i ditt liv då han inte är beredd att satsa på förhållandet. Min man skulle låta mig åka till månen om jag ville, om det är min dröm och livsönskan. Så åk, tycker jag. Annars kommer du alltid ångra dig. Men om du har andra mål och har chans att nå dem här också, så varför inte stanna, men jag tycker att körjobbet verkar kanon.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mysterious
0

Håller såå med #7!!eller ta med hästarna och sambon :) kommer kanske kosta mkt men du kommer tjäna pengar oxå :)

KallaMigMimmi
0

Tycker inte att du ska ta den risken, skulle inte jag gjort även om det är en stor chans. Om det går åt pipan så förlorar du mer om du åker till USA en om du inte gör det alls. Men hur länge ska du vara där då? kan du inte åka dit och "titta läget" eller måste du bestäma dig? Svårt "/

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
0

#7 måste säja att det var smart sakt

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

vanessa
0

#9 Vad riskerar hon att förlora? Om hon tar med sig hund och katt till USA, och sätter hästarna på foder så finns allt kvar dagen hon kommer tillbaka. Sambon skulle jag inte satsa på då han inte satsar på henne. Hellre försöka en gång för mycket än inte alls är min livsinställning. Om man inte satsar så utvecklas man inte och riskerar att bli en bitter människa. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

senna
0

Håller med vanessa helt och hållet!

AnneN
0

Om man inte tar några som hellst risker så står man helt stilla

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

BraveandCrazy
0

Jag skulle göra som 7# föreslår.
Skulle det varit min sambo (om jag nu hade någon) så skulle jag ha varit skitstolt och Självklart  hande jag tagit hand om våra djur när du var borta.
Näe dumpa sambon, försök hitta någon som kan ta hand om dina djur tills du kan flytta dom till Usa eller kommer tillbaka!

Lycka till med Körandet…
Freaket
Skrattande

Medarbetare på HBT ifokus