One Direction - Friends Arena
Vilka var där?! Var satt ni och vad tyckte ni?
Jag hade så fruktansvärt roligt! Hoppade konstant i två timmar! Lite synd att de ibland skriks så mycket att man inte hör killarna men tyckte vi var rätt bra på att sjunga med ändå!
Satt på sektion 111 läktare 1 och såg såhäär bra
http://www.youtube.com/watch?v=w2BTJGWveaU&list=UU8fEqlXA2rcShWyxjIoMgQg&index=2
Så är superdupernöjd med tanke på att det var eftersläppta biljetter!
Jag var där, Läktare 3 Sektion 308. Uhm, efter konserten så insåg jag hur mycket tid Justin måste lägga på sin tour, på dansen, på ljus, videos osv. jämfört med 1D. Men det var väl roligt… Men 1D stog mest på scenen och sjöng alltså, det var inte så mycket annat…
#1 det som är skönt tyckte jag, är ju lite roligt med konserter som inte är scriptade till 100%. Justins konserter ser ju exakt likadana ut varje gång, medans 1D faktiskt har i alla fall lite variation (twitter questions, ingen koreografi etc). Sen är ju Justin Bieber mera "show" än vad one direction är, vilket jag uppskattar mer.
#2 Justins var olika varje dag :P
#3 aha jag har ingen koll på justin bieber direkt. tyckte det var skitbra i alla fall.
Omg, längtar tillbaka soo bad! 😭
Satt på Sektion 140, alltså var jag precis framför. Men ganska långt framför.. Hoppade och sjöng (och skrek) jag med. Och håller med, det var synd att väldigt många skrek (jag gjorde det för att alla andra gjorde det..) men det var en vääldigt bra första upplevelse och helt AMAZAYN! 👍
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#5 du fick i alla fall se bra när de flög ut över publiken haha! blev skitledsen för där jag satt flög dom ju bara iväg från mig haha.. Nästa gång har jag lovat mig själv att ha första parkett!! 👍
#6 hahah joo, egentligen :P Ja, jag vill också ha parkett då! 👍
Hoppas de kommer till Sverige på deras 2014 Stadium Tour! 😃
#7 haha ja det hoppas jag verkligen! blev lite besviken för trodde det skulle vara något MYYYCKET större eftersom dom hajpat det så mycket… men men ^^ men jag undrar vart dom skulle spela då om det är stadium tour… Ullevi? Räknas det som stadium? Dom ska ju spela på Wembley Stadium och den är ju gigantisk!!
#8 Jaa, jag också! Kände ju redan till det så det var lite synd.. ja, Ullevi. Fast egentligen är väl Friends också en stadium? Men skulle nog vara ganska tråkigt att spela på samma ställe igen, antar jag.. hahah Sveriges arenor/staiums blir väl inget speciellt efter Wembley haha!
Friends och Stadion och Ullevi borde väl räknas som stadium…
Sjukt bra! Satt på sektion 203 rad 6 plats 22. Såg jättebra!
Tycker att de gjorde det bra, men ibland sjöng Harry och Zayn i fel tonarter ……. Men de är inte så erfarna ännu, tre år är inte så mycket…
Men älskar dem i alla fall!
#9 #10 jag har faktiskt ingen aning, friends borde ju faktiskt räknas som stadium… har ju (näästan..) tillgång till lika mycket folk som ullevi. OM de bestämmer sig för att komma (vilket jag hoppas!) så skulle jag föredra Friends då jag bor i uppsala så det är väldigt smidigt för mig att ta sig dit hehe 😃
#11 ska jag vara ärlig hörde jag inte så mycket då jag antigen var för upptagen med att sjunga (skrika) med eller så var det alla andra som skrek… haha. men min pojkvän (som så snällt följde med mig även fast han verkligen inte lyssnar på one direction) sa att han tyckte Niall och Liam var dom som sjöng bäst så du kan nog ha rätt 🙂
#12 Ja, det är väldigt smidigt till Friends! Bor också i Uppsala :')
Vad är Malmö-arenan(heter den så?), är det en arena eller stadium? 🙂
#13 malmö arena verkar "bara" ha plats för ca 15 000 vid konserter, så tror det räknas som arena :)
#14 Jahaa, nej det var inte så mycket faktiskt :o :)
Jag var där och ja jag hoppade och skrek under hela konserten, det var så sjukt roligt :D Det var ganska otroligt att vi kom iväg för vi hade drygt 40 mil att åka men det var klart värt det!
Vi satt på högre bakre sidoparkett och vi såg faktiskt jättebra :D
Nu försöker vi få dem till Sverige 2014 då! blir så besviken om dom inte kommer hhaha… :(
#17 Tycker jag är en bra idé!
#19 Jisses vilken bra plats du hade! Avundsjuuk 😃
#19 holy moly
Zayn rörde min hand på X-factor Sweden. Kolla på klippet med WMYB på min Youtube kanal "denrundapizzan". Bästa dagen i mitt liv!
//Nike
#22 Ååh! Vissa har bara mer tur än andraa :( :P
#23 Jag lyckades bara få tag på 1 biljett dagen de släpptes. Men tänkte "Jag kanske bara får en chans" så jag gick själv. Jag hade bara rad 40 också så jag var lite besviken. Sedan visade det sig att rad 40 var precis där de två sidoparketterna gick ihop igen så jag satt precis vid en av "scenutstickarna". Det kan man kalla tur!
//Nike
#24 Jisses vad häftigt! Tuuur, verkligen haha :)