Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 2235 ggr
[GerbilLooover]
0

Linkin Park

Är det någon mer som lyssnar på Linkin Park?

Jag lyssnar mycket på Linkin Park, och har ett album (Living Things) men önskar mig fler i julklapp. :)

*Hoppas jag tog rätt kategori att lägga tråden i, vet inte vad bandets musiktil heter direkt*

monstermash
0

Jag lyssnar lite grann på Linkin Park :)

[GerbilLooover]
0

Putt :)

monstermash
0

Vad är poängen med att skriva ett inlägg när du inte tänker bemöta folk som svarar i det? Tungan ute Jag bryr mig visserligen inte, är bara nyfiken.

Sparklingponi
1

Jag gör!

Har meteora och minutes to midnight, men jag brukar oftast lyssna på musik online och på datorn.

På wikipedia benämns deras genre som metal och rapcore. (att man blandar rap med metal och rock.)

By the way, dom är awzum ;)

[GerbilLooover]
1

#3 Jag besvarade när jag var inne på mobilen, men det verkar inte blivit skickat.. :/

#4 Okej :) Jag lyssnade bara på datorn förut men när jag fick Lving Things lyssnade jag på den typ 24/7 :P

monstermash
0

#5 - Okej.

[GerbilLooover]
0

Putt Glad

Quenzi
0

Jag ääääälskar Linkin Park! :D Har ju bara Living Things men fler album ska det bli! :D Och dom spelar nu-metal/rapore. ;) Har ni någon favoritlåt, favoritalbum och favoritmedlem? :D

PJUM

[GerbilLooover]
0

#8 Trooor min favoritmedlem är Chester Oskyldig Själv då? Skrattande

Quenzi
0

Mike :3 Haha, Favoritlåt kan jag seriöst inte välja, men favoritalbumet är meteora! :D

PJUM

[GerbilLooover]
0

Juste, mina favoritlåtar är just nu Crawling och In the end men jag älskar jättemånga så det blev jobbigt att skriva upp dom och sen blev jag extra tokig i mina favoriter Oskyldig

Och mitt favoritalbum är Hybrid Theory Glad

Jenahbella
0

som jag skrev i Justin Bieber tråden så skapar jag gärna en egen kategori för Linkin park om någon vill bli Medarbetare och skriva en artikel och lite trådar om Linkin park :)

[GerbilLooover]
0

#12 Det skulle vara kul Glad

Quenzi
0

*putteliputt* :)

PJUM

[GerbilLooover]
0

Jag har en spellista med massa Linkin Park låtar 🙂(spotify)

Linkin Park

Quenzi
0

Jag med! :O Men är för lat för att länka för tillfället. :P Men jag var lite duktig och sorterade igenom alla låtarna i album och låt-ordning idag. 🙂 

Hmm.. Vad kan man mer skriva nu? Kanske, har ni någon/några låtar som ni lyssnar på vissa dagar? :D Isåfall, dagens låt/låtar? Mina idag har varit Robot Boy och Krwling! :3

PJUM

[GerbilLooover]
0

#16 jag lyssnar på Crawling, somewhere I belong och faint varje dag :D

Quenzi
0

#17 Hehe, ska jag skriva vilka låtar jag lyssnar på varje dag? ;)

PJUM

[GerbilLooover]
0

#18 Om du vill så😇 Fast det är väl så många så du behöver inte 😉
Men jag brukar lyssna på hela Hybrid Theory (förutom Cure for the itch, tycker den låten är konstig ^^) och sen lite Living Things och Meteora och Minutes to Midnight, men Crawling, Somewhere I belong och Faint är typ ett måste för mig, då dom låtarna är dom jag älskar mest 😃Rörigt inlägg hehe.

Quenzi
4

Okay, men skriver ändå för jag har tråkigt! 😃

Lost In The Echo, In My Remains, Burn It Down, Lies Greed Misery, Ill Be Gone, Castle Of Glass, Victimized, Roads Untraveled, Skin To Bone, Powerless, Burning In The Skies, Robot Boy, Waiting For The End, Blackout, Wretches And Kings, The Catalyst, Given Up, Leave Out All The Rest, Bleed It Out, What I've Done, No More Sorrow, In Between, Don't Stay, Somwhere I Belong, Lying From You, Hit The Floor, Easier To Run, Faint, Figure.09, Breaking The Habit, From The Inside, Nobody's Listening, Numb, Papercut, One Step Closer, With You, Points Of Authority, Crawling, Runaway, By Myself, In The End, A Place For My Head, Forgotten, Pushing Me Away, New Divide och Krwlng.

Mina favoriter av dom är nog Lost In The Echo, Lies Greed Misery, The Catalyst, No More Sorrow, Somwhere I Belong, Lying From you, Easier To Run, Faint, Numb, With You (live), By Myself (live) och Krwlng. :3

Just nu sitter jag och kollar på deras Europa Turné 2011, för vill se om dom filmade i Sverige. xD

PJUM

[GerbilLooover]
0

#20 Har du länk till videon du tittar på med deras Europa turné? 😃

Quenzi
1

Det är bara att söka på YouTube ;) Dock så verkade inte Sverige konserten ingå i Europa Turnén, vilket är lite konstigt eftersom den var samma år och samma årstid. :P 

Fast det finns en Europa turné med Living Things oxå, fast då var dom ju inte ens i Sverige. :P

PJUM

Quenzi
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu kommer jag och är lite jobbig igen! :D Men kom och tänka på det där tillfället när Chester "skrek" eller vad det nu heter, i 17 sekunder! :D Så, jao. ;)

PJUM

[GerbilLooover]
0

Putt :)

#23 Lite sent svar, men jag tycker jag det är coolt att han kan skrika så länge och sen fortsätta sjunga direkt :D

Quenzi
0

Yayyy! :D Så himla awesome! :D Har blivit lovad att om/när Linkin Park kommer till Sverige igen så kommer jag få biljett! :D Har bara ingen att gå med isåfall. :(

PJUM

[GerbilLooover]
0

#25 Åh vad roligt! Du kan ju ta med mig 😉 Haha skulle ärligt talat skrika och gråta av glädje om jag skulle få se dom irl 😘

Quenzi
0

#26 Okej, tar med dig! 😃 Haha, du är faktiskt den jag helst hade velat gå med. 😇 :3

PJUM

[GerbilLooover]
0

#27 😃

[nathalie44]
0

har älskat dom sen i tisdags tack vare en som kallas GrebilLooover här, fick min första skiva i tisdags låg och skrek av glädje nu har jag bastält en till skiva. min favorit i bandet är Mike😍 och min favorit låt är One step closer i dag och igår lyssnade jag på den 34

[nathalie44]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det värkar som om Mike och Joe har vunnit nått pris

Quenzi
1

#30 Yess, dom var i tyskland på 2013 Echo Awards, haha, jag följde allting på twitter och instagram. 😃

PJUM

AngoStar
0

Jag brukar lyssna på deras låtar What I've done, Numb och Crawling :)

//Elina ♥

[GerbilLooover]
0

#32 What I've Done håller jag på att lära mig på på piano, har kommit till gittarsolot ungefär :)

Har spelat Roads Untraveled också, spelade den på min piano avslutning

Randen
0

Linking park äger!!

[GerbilLooover]
0

#34 Linkin Park* 😉Hehe…