Annons:
Etikettalternativt
Läst 1979 ggr
johan
2/23/07, 8:43 PM

Snow Patrol

Vad härligt det är när man upptäcker ny musik! Som total musiknörd i gymnasietiden blev jag nästan nostalgisk av att sitta och leta musik, hitta saker man inte visste fanns och bli helt nyförälskad i en låt.

Härom kvällen satt jag och tittade på trailers och bland annat trailer för Zack Braffs nya film The Last Kiss. Låten i trailern var så bra att jag var tvungen att hitta vad det var. Ni kanske såg det i min andra tråd om The Last Kiss?!

Nu har jag köpt två skivor med Snow Patrol från iTunes Store och dom är så underbara. Speciellt är låten Run bland det bästa jag hört senaste året. Har kört den repeat i hörlurarna hela vägen hem. (Tyvärr har Amazon den dåliga smaken att inte ha med refrängen i provlyssningen och det är refrängen som är så sjukt bra.)

Har du blivit förälskad i någon låt senaste tiden?

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Annons:
bubbelbubbel
2/23/07, 9:46 PM
#1

jag har blivit totalt förälskad i windows in the skies, U2. har aldrig egentligen varit något direkt fan av dom, utan mer tyckt om men aldrig engagerat mig. men den låten, mmm…..:D

Murre_Uddiz
2/24/07, 10:47 AM
#2

demolition lovers och drowning lessons med MCR som vanligt :P

Murre_Uddiz
5/17/07, 2:32 PM
#3

nu pisn and needles med billy talent XD

HannaM
5/17/07, 11:23 PM
Anna
5/17/07, 11:41 PM
#5

Jag älskar Snow Patrols låt "Chasing cars" som jag hittade ur ett avsnitt av Greys Anatomy. Wow…

Just nu är det ingen låt som jag verkligen älskar, men för ett tag sedan förälskade jag mig i alla The Fray's låtar.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Loa-bg
5/18/07, 8:32 PM
#6

Fort Minor - Where'd you go. Kääääär! Sedan gillar jag Chasing cars.

Annons:
Murre_Uddiz
5/19/07, 2:22 PM
#7

#3 tss jag kan inte stava xD

Jenahbella
12/15/08, 8:35 PM
#8

#0 gammal tråd men skriver ändå :) jag e faktiskt förälskad i run fortfarande, upptäckte den genom singstar :)
blev lite besviken nu när leona lewis hade gjort en cover på den, de ska ju va snow patrol!

Honestyisdead
12/15/08, 9:44 PM
#9

Den här låten med Snow Patrol tycker jag är så fin!

Jenahbella
12/15/08, 9:46 PM
#10

den e underbar hera :D

Elakebillobull
12/30/08, 3:17 AM
#11

Needles and pins smokie;)

Liss
1/15/09, 2:26 AM
#12

Jag är förälskad i hela "The Last kiss" skivan faktist:) Kan lyssna på alla dem artisterna om och om igen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

NiklasPetri
2/19/09, 11:40 AM
#13

jag är helt förälskad & fast i sunday bloody sunday, u2

Annons:
tantan
2/19/09, 4:44 PM
#14

Pigbag - Papa's got a brand new pigbag

dom tog bort den från spotify  >.< grrr

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

redblood
8/16/09, 3:07 AM
#15

ja run är nog deras bästa låt :) dom e ett jätte bra band^^
nu har jag blivit förälskad i bandet red och har ingen speciel favorit låt blnd dom :o Äskar alla deras låtar lika mkt ^^ så gör mina föräldrar galna genom att lyssna om o om igen p dom xD

elyse
8/16/09, 12:54 PM
#16

Jag såg Snow Patrol live då de var förband till U2. Ett helt OK band, men jag tror inte att någon var riktigt fokuserad på dem, alla bara väntade på U2…

cutiepay
8/19/09, 10:16 PM
#17

Har totalt fastnat för Snow Patrol, speciellt Run och Chasing Cars :D

Upp till toppen
Annons: