Annons:
Etikettnyheter
Läst 1488 ggr
stillness
2013-07-11 12:22

Public Enemy om Illuminati

Chuck D ifrån kända rap bandet Public Enemy (Hall of fame) har länge informerat massan om den styrande bankeliten kallad Illuminati

Rothchilds/rockefeller är några av dessa 13 Illuminati bankfamiljer som skapade finanskrisen 2008 och sedan dess har allt bara blivit värre i USA samt hela Europa i form av mass arbetslöshet och större klyftor mellan rika och ex medelklass som nu e extremt fattiga.

De utnyttjar nu denna ekonomiska kris med att skära in på allt i samhället, samt ta bort kontanter och ersätta med digitala för att infoga oss i ett kontrollsamhälle likt 1984.

Centralisering av jobb,resurser etc ser vi redan (globalism)som gynnar bankeliten och jobben skickas till Kina eller man sparkar folk pga de e för dyrt o ha kvar.

Skaffa er en egenuppfattning om Illuminati, och New World order , Bilderberggruppen och varna era vänner o bekanta

med sanning kan vi avslöja deras bedrägeri och förhindra att vi får en värld likt som i filmen Hunger games där länder ej existerar (är nummer zoner) och massan är ur fattiga samt en elit lever i lyx och förslavar resten.

Vaken.se

infowars.com

davidicke.com

Annons:
stillness
2013-07-11 12:51
#1

professor Griff från Public enemy med intervju med Alex Jones pratar om Styrande Eliten samt deras agenda.

www.Infowars.com

[Starman]
2013-07-24 00:16
#2

stillness
2013-07-24 11:40
#3

Det har blivit dags att åtgärda den absurda och kriminella situation som i dag råder rörande Sveriges ekonomi: Hur landet bak lykta dörrar kontrolleras av en internationell banksterelit – och inte landets invånare via deras folkvalda.

Människor som inte har haft huvudet i sanden den senaste decenniet torde i dag vara relativt medvetna om vad ”pengar” egentligen är, hur de faktiskt ”skapas” – liksom av vilka.

Gå med i uppropet

http://kristofferhell.net/agenda-valet-2014-en-varld-utan-banker-och-skatter/

[Starman]
2013-07-24 11:43
#4

 Sluta spamma alla sidor på iFokus med ditt jävla foliehattsdravel, plz.

stillness
2013-07-24 12:03
#5

starman jag har inte spammat alla sidor?

varför är du så arg? och vill attackera mig?

jag sade inget om din bild som du lade in som jag kan säga är spam i min tråd, men jag attackerar dig inte

Tillsammans kan vi skapa en bättre värld om vi slutar att attackera varandra i alla dess former, våld föder endast våld.

Detta är en fri tråd att besöka samt kommentera om man vill ingen tvingar någon, informationen här är till för alla i en öppen debatt.

Du är fri att tycka det är foliesaker det är inte min ensak, du är fri att tycka va du vill detta kallas för yttrandefrihet.

Jag vill bara avslöja för dig och för andra medmänniskor vad denna bankelit håller på med, hur de förslavar oss samt våra barn i skuldfällor samt skapar massarbetslöshet vilket vi ser idag så att folk lider.

för om ingen gör något och bara tänker på sig själv och inte bryr sig om andra människor så kommer inget heller att förändras utan det kommer bara att bli sämre.

vi får alla göra vad vi kan, ställa oss frågan vad kan jag göra idag för att vara en förändring , hur kan jag vara exemplet jag vill se i världen.

Upp till toppen
Annons: