Annons:
Etikettidol
Läst 1358 ggr
[Sella90]
3/30/14, 1:29 PM

Michael Jackson fans, se hit!

Jag växte upp tillsammans med Michael Jacksons musik han va min första och största idol, håller honom kärt fortfarande. Finns ju flera miljoner andra som säkert gillar honom lika mycket, till exempel samlade jag på prylar som hade allt med han att göra. Påslakan, dockor, cd skivor ja, allt. Finns det fler på iFokus som bara avgudar Michael Jackson? (Michael är kanske inte lika stor idag, men fans finns det väl ändå?) :D kan va kul att dela samma intressen, som vuxen lyssnar jag på honom fortfarande. ;-)

Annons:
SimsBrooke
3/30/14, 1:35 PM
#1

Ja självklart gillar jag honom, jag minns min första låt jag lyssnade på med honom! Och det var "You are not alone" jag älskade låten och lyssna på honom ett tag, sen vet jag inte riktigt vad som hände, men jag lyssna inte lika mycket ibland ingenting fram tills jag fick höra att han hade dött och då börja jag lyssna på honom igen!

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

[LillStoraJag]
3/30/14, 1:45 PM
#2

Ja honom glömmer jag inte, 1988 tror jag att det var möjligen 1989 när jag och en kompis stod allra längst fram på Eriksberg i Göteborg och såg honom live. 😂

Kan säga att man grät en skvätt när han dog .. 😢

[Sella90]
3/30/14, 2:05 PM
#3

Lyckans ost, hade med velat se honom live. 

Hade vart mäktigt ;)

ja, jag såg hans begravning gick ju inte att missa.

Sorgligt att han är borta =( 

Minns inte min första låt, kanske kunde ha vart ABC med Jackson 5 minns knappt inte hur jag upptäckte honom häller haha, men jag va den ända i familjen som ens lyssnade på honom. :)

[LillStoraJag]
3/30/14, 2:08 PM
#4

Minns inte heller vilken första låt …

Ja det var verkligen mäktigt att se honom, kan säga att efteråt var det svårt att smälta att man faktiskt hade sett honom.

Brukar reta mina barn för att jag sett honom och då blir dom inte glada. Dom fick lära känna honom efter att han dog och dom älskar hans musik.

UtanAlias
3/30/14, 2:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Avgudar vet jag inte. Men han hade bra texter och jag bär en slinga av "They don't care about us" som tatuering på armen som jag gjorde strax efter att han dog 2009.

[LillStoraJag]
3/30/14, 2:24 PM
#6

Snyggt! :-D

Annons:
[Sella90]
3/30/14, 2:28 PM
#7

Like it ;) hehe.

[Sella90]
3/30/14, 2:38 PM
#8

Sitter här och uppdaterar lite MJ videos, måste säga att det är grymt att titta på. 

Kika på denna. Love it.

javascript:nicTemp();

[LillStoraJag]
3/30/14, 2:53 PM
#9

#8 Det klippet har jag inte sett tidigare tack :-)

Kom just på att i källaren har jag en pärm full med bilder som jag klippte ut från tidningar och sparade på 80-talet. 😂

[LillStoraJag]
3/30/14, 2:57 PM
#10

Detta spelade jag in på video när det sändes och jag kollade faktiskt på det nu igen förra veckan. 

En Intressant intervju med honom av Oprah Winfrey

[Sella90]
3/30/14, 3:12 PM
#11

Vem samlade inte på Jackson på den tiden? ;)… har massor med saker, till exempel påslakan, dockor, etc, dock ligger det i källaren och vilar. =) Har sett den videon, här är en annan intervju med hans mamma som är väldigt intressant, tror mer på henne än på media om att han skulle va pedofil ta en titt. 

javascript:nicTemp();

[Sella90]
3/30/14, 3:25 PM
#12

Måste säga att jag ser likheter mellan James Brown och MJ. :-) MJ hittade inspiration där i från.

Upp till toppen
Annons: