Annons:
Etikettidol
Läst 25494 ggr
Skorpion76
2014-04-13 17:09

idoldyrkan med inrikning på SEX!

För ca nio år sedan hängde jag på ett diskussionsforum av sorten phpbb som en spansk tjej hade skapat. De handlade om Pet Shop Boys och eftersom jag är ett stort fan av dem hängde jag förstås på där. Jag tyckte at det var riktigt roligt att skriva på engelska också.

Allt gick bra i början, men sedan började jag skicka in bilder som jag egentligen inte hade rät till och blev avstängd från forumet. Tjejen som hade startat det tyckte att jag skulle ta en paus eftersom hon tyckte att jag var sjukligt fixerad vid en av medlemmarna. När jag senae ble bannad från forumet blev jag jätteledsen för att jag inte kunde komma in där mer, men jag hade sett tjejer som skrev att bandmedlemmarna var så sexiga och en massa sådana saker. Det gick så långt att en kille chockat undrade om ingen gillade dem för musikens skull först och främst. 

Efter att jag hade blivit bannad därifrån chatade jag med en tjej som hade tröttnat på att hänga där. Hon skrev att en tjej ville gifta sig med keyboardisten och en annan tjej hade skrivit att hon ville ha barn med sångaren. Moget? Nej, inte särskilt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Cireea
2014-04-13 18:33
#1

Det är väldigt vanligt att vi "vanliga" människor drömmer om kändisar, både skådisar och artister. Det är inget fel eller omoget med det utan det är fullt normalt. 

Jag kan också dregla efter kändisar och "önska" att jag fick träffa dom, dejta dom, gifta mig med dom eller liknande. Inte är jag omogen för det.. det är bara önsketänkande eller drömmar. Finns ingen anledning att se ned på en person för det.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
2014-04-13 19:04
#2

#1 Nej, det finns det så klart inte. Jag fantiserar också om kändisar prktiskt taget hela tidn, men på en sådan där community riskerar det at skruvas upp till en nivå som är direkt omöjlig att hantera.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Cireea
2014-04-13 19:21
#3

#2 Dock skrev du i ditt inlägg att du inte tyckte det var moget av dem att säga så som dom gjorde vilket ger mig intrycket av att du  anser att det är fel att fantisera och drömma om kändisar.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Skorpion76
2014-04-13 19:32
#4

#3 Det är inte fel att drömma om kändisar som så. Det gör jag även själv, men när e soom hängde på den där communityn kom igång och skrev nådde det en nivå som jag inte kände mig bekäm med. Drömmar kan man visst ha, men när det går så långt tycker jasg att det har paaserat en övre gräns.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: