Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop

Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik: Pop

Michael Jackson Hologram

2014-05-21 08:23 #0 av: Cireea

Vad tycker ni om "Michael Jacksons" framträdande som hologram? 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2014-05-21 08:38 #1 av: [Juel70]

Hans ansikte såg dataanimerat ut i närbild. Känns ju konstigt med hologram, men det kanske blir nåt för framtidens artister, vem vet.  Så kan man göra flera konserter samtidigt över jordens yta, eller använda hologram när man ska uppträda på ett riskfyllt ställe eller så.

Anmäl
2014-05-21 08:54 #2 av: PrincessMelpomene

Något som Japanerna gjort länge genom sina Vocaloid konserter. Ganska intressant ändå att man kan göra en konsert på hologram. Och jag ska inte ljuga utan jag vill också gå på en sådan. :) Kanske är framtiden som sagt ^^

Anmäl
2014-05-21 08:59 #3 av: Cireea

Att japanerna gjort det länge var ingen nyhet i mina öron i alla fall Skrattar Tycker just att det här med hologram är rätt häftigt. Ska bli intressant och se hur det hela utvecklar sig med tiden. 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.