Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop

Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik: Pop

Vad heter låten/artisten?

2014-05-22 19:57 #0 av: Imasy

Har hört en låt på radion lite då och då de sista dagarna.

Några av raderna i refrängen är något i stil med "du får göra vad du vill" samt "kom och skjut mig här och nu jag kanske dör endå" eller liknande.

Någon som vet?

// Jennie - Sajtvärd för Katter, Hamster, Dvärghamster, Brott och Litteratur. 

~Välkommen!~

Anmäl
2014-05-22 20:12 #1 av: Cireea

Kan du melodin på låten? I så fall kan du nynna den in i SoundHound så kan appen hitta åt låten Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl
2014-05-22 20:26 #2 av: sanpire

slå mig hårt i ansiktet - thomas stenström
eller kanske vad du vill - malcolm b? :)

Anmäl
2014-05-22 20:28 #3 av: Imasy

Tyvärr kan jag inte det, men det låter som om #2 gett mig rätt svar endå ;)

Tack :)

// Jennie - Sajtvärd för Katter, Hamster, Dvärghamster, Brott och Litteratur. 

~Välkommen!~

Anmäl
2014-05-22 20:30 #4 av: Cireea

Ja men dåså SkrattarTur att någon har koll! 

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Litteratur,  Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.