Annons:
Etikettidol
Läst 1616 ggr
Moalinn
2014-09-26 23:54

Idol 2014

Så, tycker det behövs en liten tråd om detta lilla program.

Kollar ni på Idol? Några favoriter? Någon ni verkligen inte tycker passar in? Någon fin åsikt om Idol i ren allmänhet?

Yeah, bring it on!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
fruktgumman
2014-09-26 23:56
#1

Molly är bland dom bästa tycker jag

Glorious
2014-09-26 23:59
#2

Det är ju många som sjungit riktigt surt i tävlingen, vilket är lite tråkigt, man förväntar sig liksom kvalité nu när fredagsfinalerna börjar. Matilda är ju helt grym, men nästan så bra och perfekt så att det blir tråkigt ;) Hon kan väl göra en skiva nu liksom?  Tycker nog om alla som personligheter. Charlie behöver väl kanske träna på sitt stage performance och även uttal och timing? Ludvig ärhimla snygg enligt mig hihi, ska bli kul och se om han utvecklas för hans framträdanden har inte varit helt hundra tycker jag. Rolf verkar skön och gör bra ifrån sig än så länge. Mollie tycker jag om! :) Fanny är ju riktigt j*vla ball.

maggizponni
2014-09-27 00:02
#3

Jag tycker idol är ett rent utav skit program!!!!!! Alla som söker redan från audition SKA få ha en plats i musikbranschen det är bara att göra branschen större! Musik är inte att jämföra vem som är bäst och skicka ut någon utan musik är tycke, smak men framför allt utveckling!!! Har man talang då SKA man få göra det man älskar:) och inte behöva jämföra sig med de som är ännu bättre!!!ndet kommer alltid finna de som är bättre än bra MEN man är fortfarande bra:) Men om jag ska välja någon och det lilla jag sett utav det så gillar jag Lisa , mollie, twyla

Moalinn
2014-09-27 00:07
#4

Surt är det, stelt är det och ibland också riktigt konstigt men det vore inte idol om man inte utvecklas med tiden!

Jag har, och kommer alltid, heja på Fanny och Niklas. Sen är ju Ludvig lite intressant också, han har en röst som inte alltid får en plats i Idol. Annars vet jag inte. Tjejerna är duktiga men jag personligen tycker inte om sångerskor (med undantag på Fanny, men hon är verkligen "j*vla ball" 😎).

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2014-10-03 22:16
#5

Vad säger ni idag då? Vem tror ni åker ut?

Själv har jag faktiskt ingen aning. Josefine kanske?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2014-10-03 23:38
#6

Ah okej, stod mellan Charlie och Josefine. Har aldrig tyckt om Charlie så gjorde inte mig något. 🤐

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
GuitarMetalS
2014-10-05 01:23
#7

Hej! Jag gillar Ludde! Tycker han är grymt cool som tar fram hårdrocken igen. Han är egentligen gitarrist i bandet Reach, men visar nu att han även kan sjunga. Han sticker ut på sättet att inte köra de nyaste låtarna som de flesta andra gör i Idol.  Hejja Ludde!

Tessan01
2014-10-05 11:12
#8

Kollar på Idol ibland. Jag gillar på sättovis inte Idol, juryn är ibland bara så elak. Usch på dom ( även om Anders och / eller Laila är kanske släkt till mig men endån ). Nej men gillar inte deras sätt att uttrycka sig mot dom som söker. Igår när jag kollade på ett äldre avsnitt så rann bara tårarna för ena deltagaren :( Kanske inte riktigt program för mig, men kollar på det ibland. :P

Råkan
2014-12-05 17:53
#9

Det är en omröstning på Sajten TV om vem som vinner idol i kväll. http://tv.ifokus.se/discussions/547f2c9ece12c442a1003d4a-vem-vinner-idol-2014?discussions-1

Letar i alla skrymslen o vrår här på iFokus. -< -< -< -< -< -< -<-<

Upp till toppen
Annons: