Annons:
Etikettkonserter-festivaler
Läst 244 ggr
Moalinn
2014-12-30 21:07

Kommer du ihåg konserterna?

Jag sitter och kollar tillbaka på mitt konsertår. Gått på 12 konserter och sett över 30 band men inser att inte en enda konsert är komplett i mitt huvud. Kommer ihåg vissa delar men långt ifrån allt. Kan inte ens säga vilka låtar som spelades, ens dagen efter konsert, för jag minns inte. 🤐 Jag har ju helt otroligt roligt när jag väl är där och de minnen jag har är antagligen de bästa men resten då?

Hur är det med er? Minns ni eller är ni som mig? Jag funderar bara på om det är jag som är sån här eller om det finns fler haha.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Cireea
2014-12-31 12:04
#1

Nu har jag ju inte direkt varit på konserter utan bara på enstaka uppträdanden på min egen hemort under Åsele Marknad, då brukar dom ta in artister som spelar, en del gratis och andra kostar att se. Det har varit bland annat Adam Tensta, Alcazar, Markoolio och Eric Saade. 

Jag minns det mesta från de gånger jag vill minnas. Jag minns inte direkt Eric Saade då jag mest gick dit för min systers skull då hon var för liten för att gå ensam. Dock var det ju roligt medan vi var där. När Markoolio var och uppträdde fick jag till och med sjunga i micken då jag stod längst fram. Det var ashäftigt 😂Jag var ju ett enormt fan av honom som liten så det var ganska mäktigt att få se honom live så att säga.  Så, jag minns nog de uppträdande  jag har vill ha minne av.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2015-01-04 03:54
#2

Jag minns ganska bra från alla konserter jag var på förra året. Dock så var jag inte på lika många konserter som du var på, Moalinn, så det är lite lättare för mig att komma ihåg. 😃

Upp till toppen
Annons: