Annons:
Etikettspotify
Läst 1289 ggr
michellepetersson95
2/16/15, 3:20 PM

2 användare för Spotify Premium

Tjena. Jag orkar inte googla mig fram för och få svar på min fråga, så gör det enklare och ställer den här :D Kan 2 användare dela premium konto? Jag och min mamma delar på netflix, och tänkte om det gick på spotify med. Att jag har min spellista,och hon sin. Utan att musiken slutar spela. Är det bara som så att listan måste vara offline synkad för att det ska fungera? :) hade varit en smidig prislösning =)

Annons:
Cireea
2/16/15, 3:23 PM
#1

Jag och min sambo använder samma konto på Spotify. Dock spelar en av oss alltid offline med synkade listor, annars slutar det spela hos den ena. 

Det är den enda lösningen om man vill vara två som spelar samtidigt. Dock brukar vi turas om att vara offline och om en vill lägga till låtar går den andra offline. Man får helt enkelt föra en dialog mellan varandra för att få det att fungera. 

Förut hade vi varsitt konto men det var bara onödigt. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Rita-S
2/16/15, 3:30 PM
#2

Spotify har samma grej som netflix numera, man kan betala en extra slant för att få lov att ha mer än en användare :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Cireea
2/16/15, 3:32 PM
#3

#2 Det hade jag ingen aning om! 

Dock fungerar en offline och en online lika bra utan att betala extra 😛En studentversion kan man väl säga 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Rita-S
2/16/15, 3:34 PM
#4

#3 det gör det, fungerar utmärkt att köra spotify i offline mode :D Jag ramlade över family-premium för spotify, och betalar nu 150 kronor så att två kan lyssna spotify i realtid :) fränt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

michellepetersson95
2/17/15, 12:10 PM
#5

Så bra! ^^ min mamma lyssnar inte på musik så ofta, och jag har alltid mina låtar offline :) tack för svaren! :D

Upp till toppen
Annons: