Annons:
Etikettövrigt
Läst 1938 ggr
Lyan
2/20/15, 9:13 PM

Skämslåtar

Har ni några låtar som ni inte kan låta bli att lyssna på men som ni egentligen skäms för att gilla?

Några exempel från mig:
Lady Gaga - Bad romance
Schiller mit Heppner - Dream of you
Ashley Tisdale - Hey Mikey
Jackie Chan - High upon high
Sweet - Little Willy

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
Marr
2/20/15, 9:28 PM
#1

Jag har en skämslåt jag tycker är lite kul. Tänk när jag låg i mitt flickrum för över 30 år sedan och skulle försöka sova sent på natten. Då spelade dom den här…😮

Inte kunde jag somna sen 😂 hade aldrig hört ngt liknande på radion på den tiden. Fast ändå lite bluesig och go…lite chockad blev jag allt. Robban Broberg.😃

https://www.youtube.com/watch?v=xGhVPoDpln4

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2/20/15, 9:47 PM
#2

Tack Marr. Jag blev faktiskt helt chockad av den låten😮. Jag visste inte att alls att han körde såna snuskiga låtar….nästan så att jag blir nykter..hehe😃Kul att veta det. F.ö så gillar jag hans låtar👍

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

leemland
2/20/15, 9:47 PM
#3

Justin Bieber och One direction och dom där nya pojkbanden. Där skäms jag nog lite för att jag gillar några av deras låtar 😂 haha

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Marr
2/20/15, 9:53 PM
#4

#2 Ja varsågod!😊

Ja jag blev verkligen chockad när jag hörde den och hoppades att inte mamma & pappa hörde låten genom väggen…Du kan tänka dig att jag hysteriskt letade efter volymknappen för att sänka så lågt att jag fick klistra radion mot örat för att höra. För höra ville jag ju,  om det var det verkligen var sant det jag hörde…hehehe…😞

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2/20/15, 10:22 PM
#5

Vill bidra med en skämslåt till och den är rumsren. Vågar erkänna att jag gillar den än….😊

Paul Paljett hihihi

https://www.youtube.com/watch?v=RZj_507H4LE

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Andorr
2/20/15, 10:52 PM
#6

#0. Va! 😮 Jackie Chan?

Länka, länka länka. Pleeease! 💋

Annons:
Lyan
2/21/15, 11:47 AM
#7

#6 Här kommer länk ^^ Lyssnar på  några flera låtar med honom så borde väl egenligen inte  skämmas men han bryter så mycket i den här låten (den är från 1986 och då kunde han väl knappt prata engelska) att jag först tyckte att den lät jättelöjlig men nu kan jag inte sluta lyssna och har lyssnat på den nästan varje dag i över ett år :o. Han är ganska framgångsrik inom musiken i Kina

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

[Sabina]
2/21/15, 11:44 PM
#8

Skäms när jag kommer på mig själv att jag med stor inlevelse sjunger med 9-åringen och hennes One Direction-låtar 🤐

Andorr
2/22/15, 6:45 AM
#9

#7 Å. Jag känner igen låten. Känner igen hans röst när han sjunger.

Från vilken film? (Jag måste ju ha den då jag känner igen låten.)

Gillar hans tidigare filmer mer än de nyare.

"Örnen klor" är en favorit.

Cireea
2/22/15, 12:54 PM
#10

Faktiskt så tror jag inte att jag har en enda skämslåt 🤔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Freddy H-K
2/22/15, 6:18 PM
#11

Det är samma här. Men jag har en hel del som andra hade skämts av 🙂

Ford -57
2/24/15, 8:49 PM
#12

Va ska man ha skämslåtar för, man gillar d man gillar, sen får andra tycka va f-n dom vill om d👍

Lyan
2/24/15, 9:28 PM
#13

#9 Det är Armour of God :-) Jag gillar nog bäst de från slutet av 80-talet och fram till 2000. Är inne i en depp-period nu så det mesta av dagarna spenderas framför datorn och det har blivit massor av Jackie Chan ^^

#12 Så borde det absolut vara!

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
[Sabina]
2/24/15, 9:33 PM
#14

#12 Visst är det så, dottern tex tycker ju jag är jättebra när jag sjunger med henne och hennes favoritlåtar. Utan det sitter hos mig, som en sorts reflex bara.

hannaj98
3/3/15, 11:03 PM
#15

Spice girls - Wannabe 😛

Cireea
3/3/15, 11:04 PM
#16

#15 Men whaaaat, den är ju hur bra som helst! 😂😃Den kan jag till och med utantill..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: