Annons:
Etikettinstrument-annan-utrustning
Läst 528 ggr
[Thew]1
4/23/15, 7:02 PM

Spelar ni något instrument?

Spelar ni något instrument? Isåfall hur länge har ni spelat det och hur duktiga tror ni att ni är? Jag spelar klarinett! Har gjort det i 2,5 år. På senaste tiden har jag verkligen blivit jättebra. Älskar mitt instrument och drömmer om att lära mig antingen fiol eller tvärflöjt!

Annons:
Cireea
4/23/15, 7:07 PM
#1

Jag spelade gitarr förut men nu spelar jag keyboard och/eller piano  ibland när jag får möjlighet. Vill väldigt gärna äga en egen keyboard så jag kan träna och lära mig mer. Nu skulle jag väl säga att jag är rätt hyfsad på både piano och keyboard men jag kan absolut bli bättre :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/23/15, 7:13 PM
#2

Jag började lära mig själv piano när jag var fem och höll uppe med det tills jag blev 20. Sen fanns det en paus på sex år där jag inte hade tillgång till piano/keyboard mer än typ tio minuter vartannat år. Jag var rejält duktig, men nu när jag köpt ett elpiano har jag märkt hur enkelt det är att glömma nästan allt man lärt sig. Så nu plinkar jag för skojs skull och hoppas att jag så småningom ska hitta tillbaka dit jag var förut.

Kan hobbyspela gitarr och fiol också. Men jag har jättebra musiköron så vet jag hur ett instrument fungerar kan jag spela något enkelt på de flesta instrument.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Horse24]
4/23/15, 7:21 PM
#3

Spelar piano och ibland keyboard. Är sämst på gitarr haha XD

Jag är självlärd, och sätter ibland ihop egna små melodisnuttar eller leker runt med tonerna. Tycker om att först lyssna på en låt och sedan föröka spela den på pianot utantill, försöka utan noter. Men det brukar gå sådär…

felle-j
4/24/15, 2:52 PM
#4

Jag spelade förr blockflöjt men det var ett tag sedan nu. Gitarr har jag också spelat lite halvdant de senaste åren. Intresset varierar och sen är jag inte särskilt förtjust i min elgitarr. Kanske blir roligare om jag har en bättre.

Upp till toppen
Annons: