Annons:
Etikettövrigt
Läst 579 ggr
AnWa15
2015-05-26 15:57

Skolavslutning

Hej! :D Snart är skolan slut och för mig innebär det även att grundskolan snart är ett avslutat kapitel. Eftersom att det är den sista skolavslutningen med min underbara klass (😢) så hade jag och några kompisar tänkt att sjunga en låt tillsammans. Vi har spekulerat lite i vilka olika låtar vi skulle kunna sjunga men vi kommer inte riktigt fram till något, några av förslagen vi har haft var Fix You- Coldplay, Don't look back in anger- Oasis och All I need is you- Idol 2010. Vi har som sagt inte bestämt för någon än men jag tänkte att jag kunde höra med er här om ni har några förslag eller vilken av dessa ni tycker passar bäst :) 

För att inflika med så hålls skolavslutningen i en stor kyrka och det kommer vara ca 200-300 som kollar på, och två förslag som redan är uteslutna är Gabriellas sång och Himlen är oskyldigt blå :) Tack på förhand! :)

Annons:
poodlelicious
2015-05-26 16:00
#1

Please remember - Leann Rhimes

Cireea
2015-05-26 16:15
#2

Bon Jovi - It's my life (Denna sjöng vi när jag gick ut nian)

Train - Hey Soul Sister  (Det här var förslaget som kom tvåa när vi röstade)

Imagine Dragons - Warriors (denna blir mäktig i kyrkan)

Sabaton - Carolus Rex (Mäktig i kyrkan dessutom en riktigt grym text som man kan dra en parallell till att ni går ut skolan men att ni regerat osv.)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AnWa15
2015-05-26 16:20
#3

Tack så mycket för tipsen! :D

[Túrwen]
2015-05-26 16:29
#4

Vi sjöng Famous Last words med My Chemical romance. Inget jag vill stå för i efterhand efter alla dessa år eftersom att jag själv inte känner något för låten och inte tycker om deras musik alls (aldrig gjort). Men var också den enda som vågade säga emot så det var därför det slutade som det gjorde. Se om ni kan komma överens om något som alla blir någolunda nöjda med.. Det vore kanske kul att köra Måns Zelmerlöws "Heroes"? nu efter vinsten?

Upp till toppen
Annons: