Annons:
Etikettövrigt
Läst 563 ggr
Stephanie
2015-09-21 21:17

In-ear-lurar som blockerar ljud utifrån?

Nu har det här inte med musik att göra rakt upp och ner, men jag tänkte att det nog hänger folk här som kan ett och annat i ämnet ändå!

Finns det några bra in-ear-lurar som blockerar ljud utifrån bra, samt inte läcker allt för mkt ljud, till ett vettigt pris? Själva ljudet är jag inte jättekräsen med, jag är ingen finsmakare. Men det hade varit skönt att ha ett par lurar när man pluggar så att man slipper höra andra 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Annons:
Tessan01
2015-09-21 21:23
#1

Letar också efter ett par, så sätter en tass här! ^^

Cireea
2015-09-21 22:17
#2

Ååh mina lurar som jag har är helt amazing, och dom är inte ens dyra. 😃Nu vet jag inte riktigt om du tänkt beställa eller köpa på plats men det är iaf dessa som jag har: http://www.teknikmagasinet.se/produkter/ljud-o-bild/horlurar-handsfree/in-ear/sony-mdr-ex50lp

Fanns att köpa på fler ställen bara du söker på: Sony ex50lp på google så kommer prisjakt upp. 🙂Otroligt bekväma och bra in-ear som jag bara älskar. Det blockar verkligen allt, precis det jag behöver när jag sitter och skriver! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2015-09-21 22:21
#3

#2 Länken fungerar inte, men här är de hörlurar som länken ledde till, hoppas jag, fast på Sonys hemsida.

Cireea
2015-09-21 22:22
#4

MEN SKOJAR DU?! Mina länkar fungerar tydligen inte alls idag .. provar byta ut länken till en ny i samma inlägg. 

#3 Btw, din länk är fel. Det är inte samma! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

felle-j
2015-09-21 22:34
#5

#4 Fasiken då. Enligt texten ska de ju vara likadana. 😕

Cireea
2015-09-21 22:41
#6

#5 Dina är ex10lp och mina är ex50lp 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Moalinn
2015-09-21 22:44
#7

Skullcandy är nog de bästa hörlurarna jag ägt. Minns ej vilken modell det var dock.

Meeen jag rekommenderar att traska in på närmsta Media markt och be om hjälp, för de vet oftast vad de pratar om. Dessutom kan du, om du vill, få provlyssna vilket är guldvärt om man inte riktigt vet vad man letar efter. :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
2015-09-21 22:49
#8

#6 Oj, trodde att det var ex50lp jag länkade till. 🤐

Tessan01
2015-09-23 21:50
#9

Ååh, får kolla om våran teknikmagasinet har dessa! Hoppas det ^^ Jag som älskade mina jag fick med telefonen, de bekvämaste jag någonsin ägt. Och bra ljudisolering också… Dock så kostar ett par nya minst 150kr + frakt (från Asien) :(

Upp till toppen
Annons: