Annons:
Etikettkonserter-festivaler
Läst 3069 ggr
Moalinn
2015-10-16 18:51

Bråvalla Festival 2016

Många festivaler har börjat med bandsläpp men Bråvalla? De är sega som vanligt 😃 Men, är det någon som redan nu vet att de ska gå? Kanske till och med köpt biljetter? Om inte annat, vilka band/artister hoppas ni kommer till Bråvalla Festival 2016?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2015-10-16 18:56
#1

Bråvalla Festival 2015 var årets höjdpunkt, jobbade som volontär vilket verkligen var sjukt kul! Ska absolut söka som volontär nästa år också, får hoppas man blir antagen bara :))

Jag kan skriva en hel roman om vilka band jag vill se på Bråvalla. Däremot skulle det inte förvåna mig om typ Bring Me The Horizon dyker upp igen. Kollar man line up 2015 jämfört med 2013 så är det väldigt mycket likadant. Skulle absolut inte förvåna mig om de drar band som spelade 2014. Men vi får se, jag väntar med spänning haha!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
2015-10-16 19:59
#2

Beror helt på vad för band det är som kommer spela. Är det många bra band så kommer jag nog dra dit. I år kändes det inte som om det var tillräckligt många som lockade.

Jojaton
2015-10-17 22:56
#3

Jag var där för första gången i år och hade svinkul - så är riktigt sugen på att dra dit nästa år igen (dock med ett stort kompisgäng, i år var jag bara där med min bror). The Weeknd hade vart drömmen, annars får gärna Miriam Bryant, Petter, Movits!, Disclosure och Miike Snow dyka upp 😃

Johanna - Instagram

Moalinn
2015-10-21 21:04
#4

Får man drömma så skulle ju Linkin Park gärna få besöka festivalen. Simple Plan är också något jag gärna ser där!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Jojaton
2015-10-21 22:29
#5

#4 Linkin Park hade vart ballt o se, sån nostalgi!

Johanna - Instagram

Moalinn
2015-11-19 01:53
#6

Har ni inget bättre för er på nyårdagen (1 januari, kl. 22:30) så ska SVT1 sända ett entimmesprogram om Bråvalla 2015. Jag lär kolla om jag inte har något annat för mig😃

Nu säger de iallafall att det kommer hända grejer nästa vecka. Är ruskigt taggad! Hört rykten om att Parvo Stelar och Veronica Maggio ska spela på festivalen.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2015-11-24 12:41
#7

Rammstein, Wiz Khalifa, Five Finger Death Punch, The 1975 och Lost Frequencies är klara för bråvalla! Biljetterna släpps 30e november kl. 10:00.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

felle-j
2015-11-24 21:26
#8

Ååh Rammstein hade varit grymt kul att se!

Moalinn
2015-11-26 12:37
#9

Volbeat, Tenacious D, Action Bronson och Editors till bråvalla! Inte alls intresserad av något av banden som släppts hittills haha.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2015-12-01 12:03
#10

Zara Larsson, Biffy Clyro, Bring Me The Horizon och A$AP Ferg.

Vad var det jag sa om BMTH 😎

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Horrorpops
2015-12-07 11:42
#11

Five Finger Death Punch hade jag gärna sett igen…

Lillan (#506006) på Furry-Paws.com
Strong Beauties Kennel

Moalinn
2015-12-08 12:11
#12

Bastille, Melissa Horn, Jamie Lawson och Sam Feldt. Bastille!! :D

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2015-12-15 12:20
#13

Nightwish, Bullet For My Valentine, August Burns Red oh Blues Pills. AUGUST BURNS RED!! Såååå länge som jag har velat se dem, och nu kommer de äntligen hit. Ååååh, bästa hittills :D

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
2016-01-22 05:02
#14

Mumford & Sons, Band of Horses, Lukas Graham och Angel Haze är klara för bråvalla!

Äntligen börjar det hända något. Är väldigt glad över Mumford & Sons då de är lite småmysiga att lyssna på. Och tänktänktänk Band of Horses - The Funeral live, alltsåå åååhhhh. Bara ryser av tanken. De ska jag absolut se om de inte krockar med något annat! Hade faktiskt en svag misstanke att Lukas Graham skulle dyka upp. Hade varit kul att se honom också men det är hittills 9 band/artister jag vill se så det lär säkert krocka med något annat, bara för att liksom.

Har ni några favoriter, några som ni skulle vilja se? Någon som har bestämt sig för att faktiskt gå på festivalen?

De jag vill se:
The 1975
Lost Frequencies
Biffy Clyro
Bring Me The Horizon
Bastille
Bullet For My Valentine
August Burns Red
Mumford & Sons
Band of Horses
Lukas Graham
Lite blandat men är man där kan man lika gärna gå på så många som möjligt.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2016-01-28 15:50
#15

Afrojack, Don Diablo och Icona Pop klara till Bråvalla! 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: