Annons:
Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 3046 ggr
ForeverEmma_
2015-12-31 19:02

Vilken låt?

Jag har nu hela eftermiddagen suttit och lyssnat på rix fm och under reklamen kommer det upp en artist och säger this is my new single (typ) och jag har försökt med hjälp av soundhound appen hitta vad framför allt artisten heter då jag inte riktigt hör vad hon säger.

Låten heter hurricane och artisten heter något på H i början tror jag. Låten ska finnas på spotify och itunes men hittar inte rätt artist.

Men texten, som jag hör den lilla snutten som går, är: World on fire, crashing down you and I ……………. like a hurricane.

Någon som vet vad artisten heter? Det är inte Halsey för kollade upp låt texten.

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Annons:
leemland
2015-12-31 19:11
#1

Otur att de va på reklamen 😛 Annars hade den varit med i deras lista ju 😛
Du kanske kan hitta den här om du vet när du lyssnat på den ? 

Annars kan du kanske hitta något på letssingit

Edit : Är du säker på att artistnamnet börjr på H?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Herveaux
2015-12-31 19:18
#2

#1 Jag letade igenom Rix FM´s låtlistor, men hittade ingen "Hurricane". 🤔

The search goes on!

Har du några fler ledtrådar #0? Var det en manlig eller kvinnlig artist?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ForeverEmma_
2015-12-31 19:18
#3

#1 inte helt men det låter som hon säger något på H men det kan ju också var något helt annat xD

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

ForeverEmma_
2015-12-31 19:22
#4

#2 Det låter som en kvinnlig när hon pratar. Håller själv på att gå igenom alla hurricane låtar på spotify eftersom hon säger den ska finnas där…… Men den är rätt så lugn låten

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

leemland
2015-12-31 19:24
#5

#2 Okej. Nej de va bara ett förslag men jag tror ju inte dom skriver upp låtar som spelas under reklamen 😛 

#3 Okej. Och du är helt säker på att låten heter Hurricane också eller de är så att hon(?) sjunger Hurricane? 😛 
Säger som #2 du kanske har lite fler ledtrådar? 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Herveaux
2015-12-31 19:35
#6

#5, var ett jättebra förslag! Kändes ju som ett bra ställe att börja leta på. 🙂

Tycker sånt här är jättekul att leta mysterie-låtar,
maken kollar ändå på hockey så. 🤪


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
leemland
2015-12-31 19:48
#7

#6 Ja, jag läste bara Rix FM är jag läste de 😉 Va inte så noga med hela inlägget 😉 hahaha. 
Ja de är rätt kul ibland , när man får fram resultatet iaf 😂hahah.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

ForeverEmma_
2015-12-31 19:55
#8

#5 hm… Jag börjar misstänka att låten inte heter hurricane alls nu då jag har gått igenom alla låtar på spotify och inte hittat rätt….. Ska nog lyssna lite till på radion och se om jag kan uppfatta detta hela bättre

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Herveaux
2015-12-31 19:58
#9

Uppdatera oss gärna om du lyckas hitta låten! Grymt nyfiken! 🤓


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ForeverEmma_
2015-12-31 20:17
#10

#9 Det ska jag göra :) Är själv lika nyfiken på att lyssna på hela låten blir nästan galen bara för man inte hittar den😜

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Herveaux
2015-12-31 20:40
#11

#10 Haha, känner igen känslan!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ForeverEmma_
2016-01-01 23:40
#12

Tyvärr ingen lycka idag. Den har inte dykt upp på rix fm reklamen. Får se om den kanske (hoppas verkligen) dyker upp då. Har tänkt försöka spela in det hon säger så ni kan hjälpa mig tyda vad hon säger. 

Hörde den innan tolvslaget i går men jag och familjen satt och spela spel så var inte fokuserad riktigt :(

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

leemland
2016-01-02 19:26
#13

Lycka till! Ska bli kul att se vilken det är 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Herveaux
2016-01-02 19:49
#14

#13 Håller med! 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Herveaux
2016-01-28 20:12
#15

TS, har du hittat låten?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

ForeverEmma_
2016-01-29 13:08
#16

#15 näää :( Har lyssnat och lyssnat men inget så har gett upp :( Ville såååå gärna lyssna på hela låten och inte bara 3sec av den

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Cireea
2016-01-29 13:12
#17

Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

ForeverEmma_
2016-01-29 13:37
#18

#17 Nää, tyvärr :(

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

Cireea
2016-01-29 13:41
#19

Hmm.. jag vet att jag sett en reklam på MTV med en tjej som säger "Hello this is my new single" och sedan pratar hon lite om typ " When I Grew up.." blablabla och sedan får man höra lite av hennes senaste låt.

Kanske kan vara samma reklam vi pratar om. Dock gick den i hösten 2015 .. så det kanske är svårt att hitta åt den nu?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Tant Grön
2016-01-29 14:33
#20

Om den spelats på MTV så kanske den går att hitta här: http://www.reklammusik.se/brands/mtv/

Annons:
Upp till toppen
Annons: