Annons:
Etikettövrigt
Läst 1219 ggr
Moast
2016-02-01 19:50

Newtimers

Hej! Jag lyssnade på en låt som hette trains utav Newtimers för ett tag sedan. Men nu verkar den vara borttagen från youtube och jag kan inte hitta den någonstans förutom en snutt i introt på SVTs "kändisklipparna". Vet någon hur man kan hitta hela låten och vet nån varför den är borttagen? Tack på förhand

Annons:
ilenna90
2016-02-02 11:58
#1

jättekonstigt, jag tror att jag hittade rätt låt och den gick att spela upp för mig. men när jag länkade här så blir videorutan svart och det står ´no song found´ istället :o 
så nånting händer tyvärr med länkningen haha, eftersom jag i denna stund lyssnar på den.. 

edit: det var tydligen she´s a gun som spelades upp ändå fastän det stod trains först =) kollade dock på deras facebook och där hade någon frågat när deras ep skulle läggas upp igen, och dom visste inte själva, men att den Skulle komma upp igen någon gång. så det verkar vara något krångel kanske?

Cireea
2016-02-03 14:51
#2

Antar (Efter #1 svar) att den kommer komma upp igen på Youtube. Det kan ha varit något problem med copyright eller annat skit, man vet aldrig med Youtube.. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Moast
2016-02-03 20:48
#3

Oj tack så mycket!! Ja så kan det möjligtvis vara såklart! Jag blev bara så förvirrad när den bara var borta överallt ifrån ingenstans? Hm.. Får hoppas att den kommer tillbaka isåfall :)

Upp till toppen
Annons: