Annons:
Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 972 ggr
leemland
2016-03-13 20:30

Jag kan se den framför mig ...

Kan inte komma på vilken låt det är men jag ser lite av musikvideon framför mig och jag har en väldigt liten del av texten som jag nynnar på… 
Ah la la long , ah la la long  …. Sen kommer jag inte på mer av texten 🤦‍♂️

Det jag kommer ihåg av videon är att de är lite reggea över de hela. Det är en grupp som står på stranden och det ser lite ut som en scen fast den då är i sanden , och jag tror de är lite på kvällen . Han som sjunger har helt säkert dreads.. 

Någon som vet vilken låt det är utifrån min kassa beskrivning? 😉

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Rutabaga
2016-03-13 20:35
#1

Inner Circle - Sweat? ;)

Vänligen, 

Elin 

Vixxen
2016-03-13 20:37
#2

Är det denna låt?

leemland
2016-03-13 20:38
#3

TACK ! 😃 

Suttit halva dagen känns de som och försökt hitta den 🤪 TACK än en gång !

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Moalinn
2016-03-13 20:42
#4

Inte hört låten på flertalet år men beskrivningen "Ah la la long , ah la la long" fick mig börja sjunga direkt. Rätt melodi och allt. Helt fantastiskt ju. 😂

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

leemland
2016-03-13 20:48
#5

Ja de är en sån låt som är lätt att minnas i bakhuvudet 😛 Eller hur jag ska säga 😛haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
2016-03-13 21:49
#6

Nostalgiiii! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: