Annons:
Etikettyoutube
Läst 1164 ggr
_Fisken
3/25/16, 12:00 AM

Reklam i Youtube

Jag såg att Adblock tar bort inledande irriterande reklam på Youtube-sångerna.

Annons:
Vixxen
3/25/16, 12:01 AM
#1

👍

[AnimeV4]
3/25/16, 12:13 AM
#2

Älskar AdBlock Plus ❤️

_Fisken
3/25/16, 9:33 AM
#3

Jag såg nu att jag hade ett speciellt tillägg i Chrome: "Adblock for Youtube".  :-)

[AnimeV4]
3/25/16, 12:41 PM
#4

Ja, har du inget emot reklam på övriga ställen så👍

Jag är en sån där reklamhatare😈

_Fisken
3/25/16, 4:07 PM
#5

Jodå. Jag har både Adblock och Adblock for Youtube. Har t.o.m fått bort den där irriterande popupen till höger upptill som säger "Lägg till denna sida som favorit". 
Jag behöver inte reklam. Jag går in i en affär o köper det jag vill ha just då. Jag behöver inte informeras.

[AnimeV4]
3/25/16, 6:19 PM
#6

Gött mos!

Annons:
felle-j
3/25/16, 9:13 PM
#7

På Youtube brukar jag inte ha Adblock då jag vill att skaparna av videofilmerna ska få en liten slant, även om det säkert oftast är Youtube själva som får allt. Annars är Adblock jättebra tycker jag. Speciellt när hemsidor har irriterande reklamer.

[AnimeV4]
3/25/16, 9:55 PM
#8

Ja, man får ju välja lite där och tänka vad man vill sponsra eller ej. Man kan ju göra både undantag och stänga av tillägget med ett knapptryck🙂

_Fisken
3/25/16, 10:45 PM
#9

Jag är övertygad om att Utube listar ut ett sätt att kringgå AdBlock på ett eller annat sätt….så småningom.

Vixxen
3/25/16, 11:58 PM
#10

Åsså utvecklar man Adblock…  😉

[AnimeV4]
3/26/16, 12:17 AM
#11

Fight!😃

[Zachapacka]
4/2/16, 3:23 PM
#12

Alla hatar väll reklam, de segar ner, snor internet och är allmänt störande. Självklart använder jag adblock men sidor som iFokus, youtube, hamsterpaj, 4chan och en himla massa fler har jag vitlistat. För de allra flesta hemsidor är reklam den enda intäkten och de är dyrt att hålla en hemsida uppe. Gillar man hemsidan kan de va smart att stänga av adblock, annars kan de sluta med att den lägger ner. 

Speciellt youtube tycker jag är viktigt att stänga av adblock på eftersom att de ger pengar till den som publicerat filmen. Alltså ger du pengar till dina favorit artister utan att själv förlora ett öre.

felle-j
4/2/16, 8:44 PM
#13

#12 Jag brukade förut tillåta reklam på iFokus men jag blev så jäkla less på den så nu är det adblock här med som gäller.  Tycker att reklamen här alltid har varit lite jobbig men när det plötsligt kom popup-reklam så fick jag nog.

Annons:
_Fisken
4/3/16, 8:56 AM
#14

Jag fick nog när reklamen började LÅTA, typ små filmer. Plötsligt kunde  stereon börja dåna ut nåt skrän på kvällarna. 
Youtubereklamen har jag blockat också men jag är ingen storförbrukare av Youtube så.
Det jag betalar för är Spotify, Google Drive och Wikipedia när de önskar en peng. Kan bet. en summa till iFokus också för att slippa reklamen och samtidigt stötta dem så gör jag det. Jag vet inte om det är möjligt…har inte kollat..slarver.

[Zachapacka]
4/4/16, 9:57 PM
#15

#14 förut kunde man iaf betala iFokus för att slippa reklamen, vet ej hur de är nu

Upp till toppen
Annons: