Annons:
Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 725 ggr
leemland
2016-05-06 16:16

Vilka låtar tänker jag på?

När jag satt och läste igenom några trådar här inne kom jag att tänka på några låtar eller rättare sagt så fick jag upp delar av den ena videon 🤪 haha. 

Låtarna kom för några år sedan, tror att tjejen släppte sin version först och sedan killen, de handlade helt enkelt om deras separation/uppbrott 🤪 Men det kan så klart vara tvärt om. Det va rätt mycket skrivningar och så om de när låtarna kom . 
I den ena låten utspelar sig videon till en del på en pizzeria, ett par sitter utanför och äter/pratar.. Den låten som släpptes sist handlar i princip om att den andres låt är ren lögn om jag inte minns fel 😂hahaha. 

Just nu kan jag tyvärr inte komma på något annat är det. Men hoppas ni kan hjälpa mig ändå 😃 Ni brukar ju alltid kunna hjälpa till 😉

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
Aleya
2016-05-06 16:18
#1

Började tänka på Katy Perry. Men har nog fel.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

leemland
2016-05-06 17:37
#2

#1 Ja tyvärr är det inte hon, så mycket är jag säker på 🤪

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Syntium
2016-05-08 15:15
#3

Av någon anledning kom jag att tänka på Taylor Swift, men jag vet inte. :)


"I'm too old for this shit."


leemland
2016-05-08 20:14
#4

#3 Nej inte hon heller. 

Detta är kanske 10 år sedan.. Nu när jag skrev mitt svar kom jag på vilka de va! 😮
Eamon - F**k it     och Frankee  - Fuck you right back 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: