Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube

Vilken låt är det jag hört?
Youtube

Hjälp med att hitta en låt!

2017-01-26 00:07 #0 av: LinnLennartsson

Hej! 

Skulle uppskatta all hjälp med att hitta en låt i detta klipp som spelas mellan 00.49-1.49! Har försökt med all hjälp metod som går med att hitta låten utan nåt resultat, så tänkte om någon här vet vad låten heter?

Anmäl
2017-01-27 10:57 #1 av: Carrosh

Har du ställt frågan i kommentarerna för klippet på youtube?

Anmäl
2017-01-29 11:08 #2 av: LinnLennartsson

#1. Ja :/

Anmäl
2017-01-30 19:49 #3 av: Carrosh

Finns ju appar som läser av ljudet och hittar låten också. Vet dock inte vad någon sådan app heter, men det kanske är en väg att gå?

Anmäl
2017-01-31 08:54 #4 av: JazzBass

#3 - Soundhound är en sån app.

Tyvärr vet jag inte vad det är för sång, provade googla lite men hittade inget. Inte testat soundhound dock, men gör det gärna.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2017-02-01 09:55 #5 av: Carrosh

#4 Ah. Har aldrig använt den själv, men visste iaf att sådana appar existerade, även om jag själv inte haft någon användning för dem. :)

Anmäl
2017-02-01 14:45 #6 av: ilenna90

är säkert en sån där låt från youtubebiblioteket, och då brukar dom vara omöjliga att hitta nån annanstans.

Anmäl
2017-08-04 13:13 #7 av: Huygens

Kan det var Still Thinking of You, yt-sök, Johanna Dahl / Loving Caliber?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.