Annons:
Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 1250 ggr
Fåglen11
5/5/17, 7:55 PM

Vilken låt tänker jag på? hjälp :o

Hallo alla.. sitter och tänker på en låt som jag "nördade" för något år sen men kan nu inte komma på vad den heter eller vem som sjunger den.. Kan heller inte komma på hur texten eller melodin går… 

Musikvideon handlar om en kille som är tsm med en tjej som är otrogen bla.. vet att en mening i låten är något i still med "du var på resa men saknade henne och åker hem, där du hittar henne i sängen med någon annan…" och något annan i still med "hon var ute den natten med brudarna och strullarde med någon utan att hon såg dina vänner…" 

Hoppas här finns någon som kan hjälpa mig komma på vilken låt det är… ;)

Annons:
Ms_Raptorskull
5/5/17, 8:00 PM
#1

Denna? :)

2Sirius
5/5/17, 8:06 PM
#2

Åh! Tycker att sådant här är så kul!!!! Dock, klickar inte låten… Fick upp "Addis Black Widow och Robyn" men de känns inte rätt heller… Är den ny elr gammal? Kanndu komma på något mer? 👂☺

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fåglen11
5/5/17, 8:28 PM
#3

#1 haha tack :) aa det är det hade för mig att det var elov så letade efter elov och beny :)

2Sirius
5/5/17, 8:30 PM
#4

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Ms_Raptorskull
5/5/17, 8:47 PM
#5

😃

Upp till toppen
Annons: