Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt

Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Vilken låt är det jag hört?

Hjälp med att hitta låt!!!

2017-08-08 18:56 #0 av: bekos
i6mhpz4.mp3

Hej alla. letar o letar efter en låt jag har i huvudet.  Låten har ingen låttext. Det börjar med en rytm som ligger nära reaggeton fast långsammare. sen hör man händer som klappar. sen efter det hör man saxofon/trumpet som gradvis ökar sitt ljud. saxofonen eller trumpeten spelar samma melodi om och om igen.  i slutet av låten går saxofonens/trumpetens ljud ner o fösvinner till sist o sen är bara rytmen kvar. jag har bifogat en mp3 där jag nynnat in melodin. jag bjuder på goda skratt då inspelningen är gjord till pojkvännen som ville hjälpa mig. men jag kan inte ladda upp mp3. så är det någon som vill hjälpa mig så skickar jag mp3n.

hoppas på all hjälp!

Anmäl
2017-08-15 13:22 #1 av: 2Sirius

Antagligen inte...

https://m.youtube.com/watch?v=YGinQ5dLGco

Kan nog skicka den till mig, ifall jag inte sätter den innan... 😊

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.