Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt

Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik generellt

Sången i slutet på Hassel igår

2017-10-17 06:35 #0 av: _Fisken

När deckaren Hassel slutade spelades en  sång. Vill ha den men hann inte starta Shazam.
Vet nån av er vad det var för sång? Har försökt googla men inte hittat nåt.

Anmäl
2017-10-18 14:56 #1 av: Carrosh

Tittar du på tv eller på Viaplay? Vilket avsnitt? Om du inte har Viaplay kan jag gå in och kolla om du vill. Är det låten i eftertexterna du är ute efter?

Anmäl
2017-10-18 15:19 #2 av: _Fisken

Jag kollade på TV3 i måndags kl 21.00 (avsnitt 1/1).  Ja, det var i eftertexterna

Hann starta Shazam men då skulle den ha en massa rättigheter o skit och PRECIS när jag fick igång den började hallåan å babbla om annat. 

Tacksam  hur som helst.

Anmäl
2017-10-18 19:57 #3 av: Carrosh

Så det är avsnitt 1 alltså?

Hittade denna artikel när jag googlade lite snabbt:

http://bloggar.expressen.se/tvbloggen/2017/08/30/nicke-andersson-gor-ny-musik-till-hassel-darfor-har-det-betydelse/

Så all musik i serien verkar vara från Nicke Andersson.

Anmäl
2017-10-18 20:39 #4 av: _Fisken

Då ska jag kolla det. Det är en spår! 

Tack!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.