Annons:
Etikettkonserter-festivaler
Läst 669 ggr
Moalinn
1/6/18, 8:35 PM

Konserter 2018

Nytt år, ny tråd!
Kopierar texten från trådarna konserter 2014, konserter 2015, konserter 2016 & konserter 2017

Ska du på någon konsert i år,i så fall; vem/vilka är det du ska se på?
Om du INTE ska på någon konsert i år; Vem/vilka hade du velat se?

Är det någon av er som ska åka utomlands för att se er artist? Vart ska du i så fall och vem/vilka är det du ska se?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Loka03
1/6/18, 8:39 PM
#1

2018 den 2 mars ska jag se Gary Numan i Stockholm. Han var en synt/new wave artist på 70/80 talet i Storbritannien, men har gjort lite nya grejer nu men också en del gamla låtar. Ska bli kul!

Are humans real?👽👽👽

Moalinn
1/6/18, 8:45 PM
#2

#1 Vad roligt! Har du sett honom tidigare? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Loka03
1/6/18, 8:49 PM
#3

#2 Nej tyvärr inte. Men är jätteglad att jag får det i år! Vad jag har sett på youtube är han riktig bra för att vara nästan 60 år!

Are humans real?👽👽👽

Moalinn
1/6/18, 9:49 PM
#4

#3 Hoppas det blir lika bra live då! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Loka03
1/6/18, 9:57 PM
#5

#4 Ja!:)

Are humans real?👽👽👽

Salish
1/6/18, 11:49 PM
#6

Jag ska se Depeche Mode (igen!) i Budapest om en knapp månad!! Kommer bli skitkul, de är jävligt bra live. Och så får jag träffa min kompis som är därifrån!

Annons:
[Blue_Lugia]
1/7/18, 12:03 AM
#7

Ingenting som lockar i år och jag har tyvärr inte pengar för fler konsertresor på ett tag. Fast jag har rest ganska mycket dom senaste åren, så det kan vara skönt att bara vara hemma vissa år också. :)

s0fiaaa
1/7/18, 1:38 AM
#8

Jag ska se lady gaga i februari i Stockholm :D. Hon skulle egentligen spela i oktober 2017 men konserten blev framflyttad.

Moalinn
1/7/18, 6:08 AM
#9

Ska se Fall Out Boy nästa vecka i Stockholm, så taggad! Drar till Berlin i slutet på månaden och ser Architects och While She Sleeps, ska också bli riktigt roligt även om jag sett båda banden innan. Annars har jag bara Ed Sheeran på Ullevi planerat, men lär dyka upp fler :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Carrosh
1/7/18, 11:33 AM
#10

Om lite drygt 3 veckor ska jag ÄNTLIGEN få se Månegarm!

Blir en rätt speciell upplevelse, då det blir sista giget jag ser innan jag blir mamma. Så bebis får höra dem inifrån magen. :) Blir väldigt konstigt att stå långt bak och så när det är ett av mina favoritband, men så får det vara. Så länge jag får gå och se dem är jag nöjd! Sen blir det nog inget mer under resten av året - bebis kommer ta upp all tid.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Loka03
1/7/18, 1:46 PM
#11

#6 jag älskar Depeche Mode! Hoppas det blir bra!

Are humans real?👽👽👽

[RC1393]
1/7/18, 2:36 PM
#12

Enda spikade hittills är Sabaton och Powerwolf 18 augusti på Sabaton Open Air, eventuellt Nightwish i Göteborg 2 november, beroende på om jag tar mig in på skola eller inte i höst.

tiger tok
1/14/18, 8:40 AM
#13

Skulle gärna se Niall Horan, men vi får se:/

Annons:
Upp till toppen
Annons: