Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Spotify

Spotify - Ditt musikår 2017

2018-01-13 23:46 #0 av: Moalinn

Ni har säkert redan kollat läget, men nu är jag nyfiken på hur ditt musikår såg ut
2017.  Dela med er! Skrattar

Gissar på att detta är länken:
https://2017wrapped.com/sv/

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2018-01-13 23:51 #1 av: Moalinn

Här har ni min Skrattar Lite osäker på vad The Vamps gör på min "favoritartister" lista men antar att jag lyssnat på några av deras nya låtar Oskyldig

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2018-01-14 04:28 #2 av: Lia

Stämmer nog ganska bra ändå, även om favoritlåtarna inte riktigt stämmer.

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2018-01-14 10:23 #3 av: ilenna90

stämmer helt klart bra för mig också (förutom att en enrique-iglesias-låt tog sig in bland favoritlåtarna hahah? misstänker att det orsakades under en grillfest i somras när mitt spotifykonto var det som var uppkopplat xD) 
kul att få se iaf :D fast hade velat se en topp-10 lista med låtarna kanske, eftersom min blev lite tjatig i början (a) 

Anmäl
2018-01-14 13:21 #4 av: Loka03

Tyvärr hade jag inte tillräckligt med data. Men jag får väl satsa på detta år!:)

Anmäl
2018-01-14 21:31 #5 av: RC1393

Skaffade Spotify rätt sent i år (fint folk kommer alltid sent som man säger) så det reflekterar bara sista kvartalet, typSkrattar Men, stämmer nog rätt bra. Hade 3/3 på "kunskapstestet", så helt oense är vi inte i alla fallCool

Anmäl
2018-01-16 14:16 #6 av: Carrosh

Så här såg min ut:

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Anmäl